mi-am etalat-o bine de tot!

Ca să nu mai fie discuții în ce privește latura mea spirituală, uite-aici poză cu prima etalare folosind cărțile de tarot zen ale lui Osho. Primite cadou, da? Că știi că dacă le cumperi nu au efect. Păstrate în mătase mov, ca să le protejez de energii negative. Am ales etalarea în Diamant și uite.

???????????????????????????????

 

În mijloc e Problema, adică Răbdarea. Nu am. Corect. În stânga e influența interioară pe care nu o pot vedea. Adică Jocul. Neseriozitatea. Probabil m-am încrâncenat prea tare și e momentul să-mi dau drumul. Ok, se face. În dreapta, influența exterioară pe care o pot vedea. Stresul. Și încă ce stres! Mă stresează că nu sunt coerentă în scris, că nu mă orientez în spațiu, că nu mi se netezește pielea, că oamenii mor. Să-l fut pe stres. Gata, nu mă mai stresez, mă doare-n cur. Jos e cartea a patra, adică ce-mi trebuie pentru rezolvarea problemei. Cică-mi trebuie o carte care să înlocuiască orice altă carte mi-ar lipsi din set. O am. Treaba e ca și rezolvată. Treaba fiind cartea de sus, Controlul. Fără control! Jos corsetul mental! Jos chiloții clișeelor! Să ne relaxăm zic. Mă duc să-mi prepar un joint, ‘cause Osho says so!

3 comentarii Adăugă-le pe ale tale

  1. mereucautceva spune:

    ai terminat de preparat? share!

  2. grăsunică tanti răbdarea…

    1. ei grăsunică. e țâțoasă. așa mi-or crește și mie dacă am răbdare?

Aș putea să tac sau să zic:

