ce l-am întrebat pe Dror Mishani

așa de tare mi-a plăcut mie nenea ăsta, încât i-am pus numele ca parolă pe computerul de la uzină. Dror Mishani, carevasăzică, scriitor israelian de romane polițiste, interviu în exclusivitate și vreau să menționez că m-am amuzat tare de tot când, off the record ca să zic așa, i-am destăinuit omului că I really loved his book și el îmi tastează calm, well, Cristina, thank you for telling me that. Adică…mascul alfa sau ce naiba? :))) ăsta e interviul, mi-a plăcut la nebunie să lucrez la el. enjoy!

Aș putea să tac sau să zic:

