Miaurovici și Miaura-artă de rîs

nu am scuze. nici motive. talent nici atât. n-am nici draci pe mîțe, deși îmi bat joc de ele după cum se vede. e drept că motanul Aurel nu mă prea suportă, dar așa e el…independent. adolescent. e normal, vin eu și-l deranjez, îl iau în brațe, îl ciupesc de copănele, îl mușc de nas, îl enervez, știu. după cîteva ore își dă seama că mi-e drag și d-aia mă port așa, vine la mine și se culcușește, dar e prea tîrziu, se face vremea să plec și de multe ori o sun pe mama să aflu dacă a întrebat cotoiul de mine. dedic deci aceste tablouri lui Aurel, soră-sii, Sandibel, care de la accident răspunde la numele Cracefskaia, lui Mișu, Naomi, Stix, Manole, Gogu, Geta, Americanca, marii mele iubiri birmaneze Giacomo, fratele pe care nu l-am avut niciodată…ce mai jucam noi leapșa prin casă, box, ascunselea, toate nebuniile… lui Mishoo și Miței. dacă am uitat vreun mustăcios, să-mi fie cu iertare. 

IMG_20140104_133604

 

După cum se observă, tabloul de jos e mai decent. Deși lăbuțele par două perechi de coaie păroase. Cam toată lumea, inclusiv tata, crede asta.  Cel de sus e ridicol. Mâța din stînga are cioate în loc de lăbuțe, genunchi, capul umflat și doar un rînd de mustăți. Cotoiul din dreapta e crăcănat și are strabism. Am rîs cam…10 minute după ce am făcut tot ce se putea face cu pensula, buretele, markerul și o mănușă chirurgicală. Ceva îmi spune că o să mai rîd…

Aș putea să tac sau să zic:

