ranting și chestii serioase la literaturahyper

Mînca-m-aș să mă mănînc că mi-s dragă-n seara asta, mi-am luat bere și vreau să termin un cărțoi tare simpatic, abia aștept să scriu despre dînsul. Mai nou evit â în favoarea lui î. Just saying… Mda, în primul și-n primul rînd, acilea sunt părerile mele despre cartea lui Ed Docx (bunuc masculul, dar are buzele subțiri-rulate, nu-ș cum să explic, și fac pariu că are dinți mici. nu-mi plac) Self Help, care nu e carte d-aia de ajutor reciproc cu tine însuți ci cu totul altceva, o complicație care putea fi scurtată și-n care numărul de orașe putea fi redus la modul nesimțit. N-am prea văzut rostul descrierilor a patru metropole, da ok, zici că-i dickens dar plm…jur că nu mai știu nimic nimic despre rîurile și zidurile cu care-a mînjit cîteva pagini.

În al doilea rînd, un turcalete patron de firmă care mă tot vizitează cu scopuri profesionale pe la uzină, serios! chiar numai d-asta, chiar am senzația că nu mă place deloc, mă întreabă azi dacă știu contabilitate. ntz. după aia zice că el nu crede că nu știu io contabilitate. io mă cam prind că ăsta musai face caterincă, ce plm, și ridic sprînceana. da di ce? zic, tulburată. că o fată dășteaptă ca mine n-are cum să nu știe măcar puțină contabilitate. că are el nevoie de cineva pe contabilitate la firmă. deci jur, mai aveam nițel și-l trăgeam în țeapă, adică TU FACI MIȘTO DE MINE BĂ? ZICI CĂ-S DĂȘTEAPTĂ SAU CUM? MARȘ AFARĂ!

să-mi bag pula, și asta fix cînd ma simt cu neuronii cel mai la pămînt. vine turcu să-și bată pula de mine. păi ce vină am io că ți-o futut Țepeș strămoșii-n cur, mă? Baclava!

L.E. de fapt cică nu mă detestă, doar că nu știe bine romînă ceea ce poate fi interpretat necorespunzător…

2 comentarii Adăugă-le pe ale tale

  1. Morgoth spune:

    Mda. Trist, ce sa zic…

  2. chiar mă întrebam de ce te obosești să zici ceva în primul rînd…

Aș putea să tac sau să zic:

