preacurvie, tulburări de personalitate, prostie și altele asemenea

Bă, știi senzația aia că ești prost? Bănuiala că nouăj la sută din ce aberezi la ieșirile cu farfastâcuri și alcool  e doar o peliculă atât de fină că se sparge la prima bășină? Stai ca boul sau ca vaca în pat, cu mîinile sub pătură că e rece camera, e pe colț și ți-a dat mă-ta casă la ultimul etaj, și te gîndești la toate celea, la ce o să faci, ce o să scremi, eidetic vorbind te vezi deja cu premiul nobel în piept și cu beyonce sau johnny depp făcîndu-ți semne obscene de vino-ncoa, țigări nu mai ai că nu mai fumezi, rezoluție de an nou aceeași pizdă dar pula mea…e tradiție așa că nu te mai duci în budă s-o sugi de parcă tot secretul tău stă-n țigară, ca secretul lui Bamse în mierea trăznet și ca secretul lui Bîldîbîc în elasticitatea vaginului. și stai în pat și te gândești frumos la tine despre tine cu tine pula mea. și la un moment dat bă, dar dacă nu-s așa, și nu-s, noroc cu homunculusul cela always high din scăfârlie care mă tot aburește că-s sexy ce m-aș fute, îs smardoi îs smartoi îs ..cum ziceam, cum vrea pula mea. Mă uit cum alții parcă au mîncat dicționare la fast food, eu fără dex și ăla de sinonime îs urîtă cu spume, și-așa am curu mare. E fain. Da, trebuia să scap o referire la dînsul, oi fi io proastă și-oi avea curul mare, dar de futut m-aș fute fie și numai pentru dînsul că are fix forma aia țepoasă de-mi place mie la gagici. Îmi zice blackbloodandpain azi, apropo de nimic, eram în rochiță scurtă, bă da scurtă! cică nu te las s-o aștepți pe Întâia acilea singură că vine vreunul și te-ntreabă cît ceri, o sută….M-am nervozat. Apăi cum o sută? Pentru o sută mă pipăi singură pe claviculă în fața ta,peste pulover!  Zi cinci su’ di euroi și facem treabă, o oră frumoasă de n-o s-o uiți în viața ta. Dacă vrei două ore cu finalizare în nara stîngă, că dreapta-mi pare înfundată acum, o chem și pe Cerasela și facem șmecheria aia cu cunt grinding nipple , apoi te-mbrăcăm în urs panda, ornăm blana cu strap-on și te futem sălbatic. Păi ce pula mea. Opt su’ di euro  că Cerasela e fițoasă și se spală la pizdă cu loțiune d-aia cu PH nu-ș cum. Ziceam de senzația că ești prost. Deci da…senzația e o realitate. Abia legi două cuvinte și tocmai atunci ăia din jur pun gura-n sus și urlă de dihotomii și transgresiuni și peripatetism. Să-i fut, mi-am făcut testul cela cu tulburări de personalitate, îl fac anual. Anul ăsta am evoluat. Am depășit cu peste 10 procente media la opt din zece tulburări. Concret, parcă aș fi oleacă paranoică, schizoidă, schizotipală, antisocială, borderline, histrionică, narcisistă și evitantă. Încântată!

8 comentarii Adăugă-le pe ale tale

  1. Morgoth spune:

    Ma gagico, dupa fiecare postare a ta trag aceeasi concluzie: esti nefututa! Tie ti-ar trebui vreo 2 – 3 ore de umeri-craci adanc si apasat + ceva capra cu mainile legate la spate…

  2. mă omule, nu-s nefutută, îs proastă mă! aia e problema! superficialule! mă duc să plîng în baie că mi s-au sfîrșit și bateriile de la vibrator…viață crudă!

    1. Morgoth spune:

      Trage 2 fire si leaga un alimentator de 3 volti.

  3. Io nu înțeleg de unde atâta supărare: e mai bine să ai curu’ mare decât să ai capu’ mare. Părerea mea.

    1. mda, trebe minte pe usb sa-l bag in cur

  4. Sorin spune:

    Mai pup nişte beri din când în când cu un tip doxat, tobă de lectură, m-aştept să aibe peste o mie de titluri la activ. Prima jumătate de oră (adică prima bere) te omoară cu cuvintele. De la a doua-ncolo revine printre noi şi începe să vorbească mascat despre sex. Ce ţi-e şi cu natura asta umană…

    1. voi beți o bere-n juma de oră? deci asta e diferența dintre masculi și femele…

Aș putea să tac sau să zic:

