singele este vieața miaaaa!

La mulți ani și eu când eram mică eram fascinată de mortăciuni. De exemplu, după istoria cu execuția ceaușeștilor, petreceam multe ore gândindu-mă (așa spuneam eu reveriilor autoinduse care-mi țineau companie când nu puteam să adorm de odihnită ce eram) cum am la dispoziție cadavrele celor doi și niște sârmă, ca să le-o bag prin nări, s-o scot pe gură și să o leg cu fundiță. Altă dorință de-a mea era să strâng cu ceșcuța albă cu margine aurie, din setul de cafea al mamei, sîngele scurs pe trotuar al lui Armand Călinescu, post-asasinare. Aveam un compendiu de istoria României, al lui Pascu, și era acolo o poză pe care să dea dracu de-o găsesc acum pe gugăl, dar îmi plăcea mie tare, asta cu asasinarea lui Armand. Cred că el era, mi s-a părut un nume interesant. Tot din compendiu mă fascina tragerea pe roată a lui Horea, Cloșca și Crișan, nici poza asta nu o găsesc, era una unde mi se părea mie că văd niște caca la curul unuia din cei trei, chestie pe care o înțelegeam, ce dracu, doar nu mai poți strânge din buci ca lumea când te trage careva pe roată. Tot din perioada asta a copilăriei mi-amintesc un vis special, în care mama îi tăia capul tatei în hol cu un fierăstrău electric. Câțiva ani mai tîrziu, printr-a treia, am recitit de nenumărate ori Cuptoarele lui Hitler, o cărțulie foarte faină despre ororile lagărului nazist. Am aflat multe de-acolo, despre mirosul dulceag al oamenilor incinerați sau despre cum femeile din lagăr prindeau nările nou-născuților cu un clește și îi ucideau ca să nu pună nemții mâna pe ei.

În rest, toate bune. Îmi mai imaginez, o dată sau de două ori pe săptămână, că zdrobesc țeasta unuia/uneia care mă ‘nervează sau îi înfig degetele în ochi și-l/o întreb dacă mă mai fute la creieri sau își vede de treaba lui/ei de-acum încolo. Nu fac discriminări, aș ucide cu plăcere orice sex. Probabil aș cruța transexualii, un trup cu țâțe și pulă e de vis!

Un comentariu Adăugă-le pe ale tale

  1. Ia bre, adună sânge de orezari d-aci, deși e posibil să-ți trebuiască tot setul de cești cu margine aurie: https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/q80/s720x720/1554504_753980941297347_837148657_n.jpg

    Hai că niscai transexuali au chiar și moace mișto, nu doar țâțe și pulă. Io aș zice că ladyboyșii îs cele mai frumoase muieri din Thailanda.

Aș putea să tac sau să zic:

