Haos, Lulu și cu Cărtă

am auzit că pe copchii îi pune la școală să-l comenteze pe Cărtărescu. nasol de ei. eu am mai zis, îmi place Cărtărescu dar nu l-aș putea explica, recenza, studia la rece, folosind cuvinte și structuri gramaticale corecte și complexe. concret, organelor mele le place Cărtărescu, mă trântesc pe burta paginilor lui ca vaca, încep să pasc și să rumeg complet amorțită, satisfăcută inconștient de stilul lui nesuferit, vai ce singur sunt, e drept, măreț în singurătatea mea dureroasă, dușmănit în durerea singurătății, lumea-i crudă, eu un geniu etc etc. adică, pe bune, știu cum e să fii un geniu. într-a zecea m-a pus profa de engleză să mă descriu, m-am ridicat și-am spus cu accent de oxford că I am a genius! la ora următoare am citit o compunere-articol de ziar în care o fată de liceu, cunoscută drept cumințenia întruchipată, și-a ucis toți colegii de clasă. dar nu despre mine era vorba aici, deși uite, tocmai acum mi-a venit în minte comparația perfectă pentru senzația pe care o am când citesc Cărtă. care mă implică din nou, n-am ce face, totul se învârte-n jurul meu și nu doar când beau. senzația de care vorbesc e asemănătoare cu cea pe care o aveam, eu și pacientele lui Freud, în copilărie, când refuzam să fac caca două-trei-patru zile-n șir, lipindu-mi curul de marginea patului cu un picior sub mine, atentă să nu las nimic, nici vreun scrânjel, nici vreo emoție, să mă dea de gol. teoretic, trebuia să fiu o duduie ordonată și meticuloasă acum, ei bine, nu-s. In your face, Freud. bun, acestea fiind zise, revin la ideea principală, pe care, acum observ, nu am menționat-o. am terminat adineauri Travesti și mă gândeam că mi-e imposibil să scriu coerent ceva despre cărțulia asta, așa că mai bine o înfățișez schematic cu niște poze.

în Travesti este vorba despre un geniu de mai multe vârste genius   chinuit de o  himera numită loutallicalulu. Lulu are un penis lace. Ca și Murakami, care nu poate scrie o carte fără femei misterioase, urechi, pisici care dispar și telefoane care sună când el gătește spaghete, Cărtărescu a umplut Travesti-ul de fluturasi. Întotdeauna s-a simțit singur loneliness-14057,  a preferat să citească multe books și să se numească Victor, precum geamănul lui mort victoras. Fără Travesti, n-ar fi existat Blinded_zps307c4135. Punct   .

Aș putea să tac sau să zic:

