starleta cur

Un aschilambic mi-a filmat curu’ în metrou. Eram la mijlocul trenului, lângă semnul cu ăvizuba aerisolof, aschilambicul îmi gâfâise deja în ureche că ce cur are asta frate și-mi analiza topografia de la vreo doi metri distanță. Cum mă jucam eu cuminte la telefonel, adică deschideam meniuri că doar până la lecția asta m-am dus la școală, mă trezesc că aschilambicu’ mișuna cu telefonul  lui pe lângă curul meu și coapsa-mi dreaptă. Căcatu’ îmi filma curu’! ziceai că-i tarantino cu Pulpa. Mă gândesc să-i dau un cot în stomac dar am drăcia de telefon în mână, mi-e să nu-l scap. Și-apoi, nu-mi place mie să bat lumea, mi-a ajuns când am bătut și struchit trei copchii de țigani pe biciclete până mi-au zis că-s nebună. Asta acu câțiva ani. Îl întreb, cu o politețe fermă și rece, dacă îl pot ajuta cu ceva. Un trepied. Nu-ș. Aschilambicu’ ‘ce că nu și fixează semnul cu ăvizuba aerisolof. Se face că nu mă vede dar telefonul îl ține tot pe lângă starleta mea de cur. Mă duc, ca o fată îndatoritoare ce sunt, să-mi așez bucile-n scaun, pare-se că atrag muște. acu mă-ntreb la a câta labă e aschilambicu’. și de ce dracu nu pot să-mi admir și io curu ca toată lumea?

7 comentarii Adăugă-le pe ale tale

  1. alma nahe spune:

    :)))))))))))
    Pune o poză pe blog, noi ți-l lăudăm și după aia o să îți capeți respectul, de! 😉

    1. nu-ncape poza pe blog! 🙂

  2. boemul spune:

    aschilambic lăbar sau nu, tot compliment se cheamă 🙂

  3. ai și tu dreptate, ce să zic 😀

  4. Morgoth spune:

    Deci esti bunaciune, ai cur misto. Felicitari. 🙂

    1. abia acum iti dai seama… inteleg ca ce-ai mai citit p-aici, ai citit superficial. tre sa ma laud mai mult!

Aș putea să tac sau să zic:

