frida kahlo

am în cap o salată de legume că nu-mi plac fructele am zeci de cărți despre crăciun pe care nu le-am citit niciodată dar trebuie să scriu ceva despre ele cum că ar trebui să le citim acum că s-au aprins luminițele în oraș. pauză să respir. deși e trecut de doișpe ar trebui să sforăi. revenind pe traseu. n-am mai ascultat altceva în afară de pink floyd, amorphis și paradise lost, ba chiar niște eminem,  de luni de zile, d-aia ascult acum jolene interpretat de miley cyrus. îmi vine să zic că m-am stricat dar știu că e doar din cauză de rugină fonică, se spală cu, pfoa, nu-mi vine să cred, îmi stătea megadeth pe limbă dar am tastat anouk, the dark, oi fi știind io ceva dar nu știu ce. am în cap multe chestii, una dintre ele e frida kahlo. să vă zic cum s-a întâmplat. aiurea. nici nu auzisem de ea, am o cultură generală obscen deficitară. random am dat de poza ei și-am zis vai ce sprâncene, vai ce mustață, cine pula mea e duduia, frida kahlo hm, suna comunist numele, probabil am citit cândva ceva despre ea și troțki și n-am priceput nimic, am căutat cu simț de răspundere, aha deci pictoriță mhm bine uatever. și-am lăsat-o-n pace, apoi am fost la gaudeamus, mi-era sete, o doamnă de la univers răsfiră câteva cărțulii în fața mea, fix în lumina ochiului stâng se răsfiră și stufărișul sprâncenelor fridei. nu se poate asta e mâna cu degete rășchirate a destinului o cumpăr pe frida o duc acasă o pun pe masă blackbloodandpain îmi zice s-o pun pe burtă că-i piere pofta de dulciuri dar el nu știe artă decât abstractă așa că nu-l bag în seamă. citesc despre dânsa la metrou, o port cu mine până mi se zguduie ceva în capul cu salata de legume și rămân mai tâmpită decât sunt în fața unor reproduceri ale tablourilor sale. la prima vedere mă lăsau rece, după câteva stații începeam să mișc ceva dar nu știu să explic nu sunt artistă, pictez în negru cutii și atât orișicât m-am holbat la tabloul ăsta

Ce mi-a adus apa

și-am zis că eu nu mai vreau să mă duc la muncă nu mai vreau să scriu povești eu vreau să pictez aș putea spune atâtea fără cuvinte și-ar fi mai simplu m-ar putea citi analfabeții și străinii

apoi la ăsta și-am zis ce țâțe și ce coloană ce porcărie câtă durere cât mă doare

coloana frântă

apoi la ăsta și m-am excitat îmi doresc de crăciun un bol cu puli și pizde și buci

fructe ale pamantului

și după ce m-am căscat la gură în fața ăstuia

My-Birth

am zis că tre să scriu despre frida că altfel uit și nu merită nu chiar nu merită chiar dacă era de stânga ăsta e bullshit chiar dacă nu se pensa tot bullshit mie-mi place chiar dacă nu știu nimic despre pictură

2 comentarii Adăugă-le pe ale tale

  1. Vezi bre că-i și-un film despre ea, se cheamă Frida, e mai vechi oleacă. Și io m-am uitat la ceva mâzgăleli de-ale ei cu ochiul meu de ne-expert după ce-am citit că a avut un accident de autobuz ori așa ceva la 18 ani și o pățit fracturi de coloană, picere și i-o intrat o bară de metal în pelvis. Iară ce-mi amintesc io precis e că bara aia i-a străpuns și uterul. Numai când mă gândesc mă apucă răul.

    1. da bre, vazut, citit. holbat. speriat. fumat calmat. the usual

Aș putea să tac sau să zic:

