Barong, noul meu prieten

Am primit un demon balinez din argint, care s-a recomandat Barong și mi-a promis că se va hrăni cu toate energiile negative pe care le atrage curul meu rotund și cu firimiturile care-mi zboară din gură. Mi-e drag tare, cu ochișorii lui beleojați, dințișorii rari, nasul lat și urechi ca niște fluturași. La el acasă, în Bali, o bate mereu pe vrăjitoarea Rangda și cunoaște o vrajă care te face de neatins, poți să-ți înfigi chiar și-un pumnal, drept sau ondulat,  în piept, n-ai nicio treabă. Acum stă relaxat pe degetul meu, cât scriu un articol despre care, la momentul ăsta, nu știu absolut nimic, și-l văd cum țopăie deasupra tastelor, cu o mutră fioroasă de care mi-ar fi frică dacă aș fi de cealaltă parte a inelului. Bine că nu sunt.

bali

Aș putea să tac sau să zic:

