când aud cum mă văd alții

Gura mea, ca și curul, par a avea de multe ori personalități proprii. Altfel nu-mi explic de ce mă aud spunând chestii pe care nu credeam că le știu, cum i-am zis azi lu’ șefa că io, când m-am născut, plângeam atât de tare încât m-au băgat la reanimare. Nu-ș dacă a fost așa, ba chiar dacă stau nițel să mă gândesc, mama mi-a spus că din contră, n-am scos un sunet când am venit pe lume, așa de impresionată tre’ să fi fost. Oricum, șefa a replicat râzând că aha! am fost afurisită de mică!

Afurisită????? Îs cea mai blândă și băbăloaică femelă pe care-o știu, în afară de mama. Și măcar de-ar fi caracterizarea asta cea mai cea, dar trebuie să acord credit și interesului dubios pe care mi-l poartă o colegă băgăcioasă care, văzând că nu-i acord atenție și fac pe misterioasa, mi-a mărturisit că dacă eram băiat ar fi fost toată grămadă pe mine. cică par interesantă.

Și sunt, dar nu mă așteptam să se înțeleagă asta din replicile mele monosilabice la întrebările ei gen asl pls, câți ani am ce fac în timpul liber dacă merg la petrecerea de crăciun.

Am zis că și curul meu are personalitate proprie. Păi are, ședeam ieri pe genunchi de mascul și ce-mi aud urechile? Că cică la cât de rotunjoară par am curul tare ascuțit.

Clar nu par a fi ce sunt.

3 comentarii Adăugă-le pe ale tale

  1. mereucautceva spune:

    clar nu. stii cum e cu reperele?

      1. mereucautceva spune:

        exact!

Aș putea să tac sau să zic:

