cine-a câștigat să dea de băut, zic

plânsei la Dr Dolittle. a doua vizionare. acu’ m-am retras între pereții mei murdărei să-mi plătesc online facturile. ieri am împodobit brăduțul. mi s-a pus pata să citesc ultima carte a lu’ dan brown, în ciuda faptului că la fiecare roman de-al lui m-am oprit cu treij de pagini înainte de final. ca la mecdonalds când arunci cartofii aproape reci și cu gust de cauciuc. încă puțin și un computer va putea scrie lejer un roman marca danbrown, introduci niște constante, gen helanca, sacoul, ceasul cu mickimaus, gagica super smart si super hot cu care se trezește robert langdon că tre să lucreze, un evil guy, niște polițai, multe tablouri și simboluri. apoi variabilele cărora le dai niște intervale de acțiune, și mă rog, știu programatorii mai bine ce să facă, eu zic doar că dacă îi furi matrița lu brown l-ai terminat. bine, hai să citesc și Inferno și după aia comentez. vreau și Dr Sleep și vreau cartea Malalei și biografia inventatorului Muppets-urilor și uf… au stabilit ăia de pe gudrids ză best of ză best of ză bucs și d-aia am pofte, că ieri dimineață am petrecut câteva ore spălându-mi nările cu abur de cafea, muzică frumos Amorphis, frunzărit douăj de cărți-virtual- și încropit un repertoar cu câștigăreții, până când am zis că nu mai pot, tre să mă recreez nițel și-am băut ca omu un pahar de vin și m-am pensat că arătam precum ciubaca.

și dacă am schimbat subiectul ce? ce dacă am plâns la Dr Dolittle? am plâns io și la KungFu Panda!!!

Aș putea să tac sau să zic:

