Eu sunt Chuck Norris

L-am visat pe Chuck Norris. Era o gagică la mine care intenționa să se mute definitiv pe canapeaua mea și-mi tot făcea ordine prin lucruri, îmi arunca portmoneul jegos, primit cadou acu 8 ani, încă plin cu carduri și bani, arunca haine, arunca tot ce prindea și degeaba o fugăream eu, javra dracului era toată un zâmbet și o viteză speedygonzalesciană. reușesc până la urmă s-o împing de cur până la ușă, acolo îmi pune iar probleme când trec niște vecini și ștoarfa mă ia și mă pupă pe gură, mă mozolește bine de tot și anunță lumea că suntem lesbiene și locuim împreună! băi, și-n momentul ăla m-am nervat maxim, se pare că subconștientul meu e heterosexual și îi place să se joace de-a Chuck Norris, pentru că apare Chuck (apropo, în vis Chuck era pistruiat), o ia pe curvă de păr și-i șterge niște palme de fuge aia mâncând pământul. Dau eu să mă liniștesc, îmi recuperez câteva lucruri, când, ce să vezi?! Ștoarfa vine iar și-i zic fă! îl chem pe Chuck Norris acu! Valea!

Și m-am trezit.

Acum văd că i-am spus ștoarfei fă. Nu folosesc apelativul ăsta decât în unele fantezii rough bdsm când masculul o-ntreabă retoric pe femela care oricum nu poate vorbi din cauză de penis între măsele…îți place, fă? Păi cum pula mea s-o-ntrebe, vă place organul genital în gură, domnișoară?

Aș putea să tac sau să zic:

