asta e pentru daddy

Anul trecut pe vremea asta beam niște bere. Acum beau niște bere. Berea e bună, mai ales în concediu, când poți s-o bei la unșpe in ză morning fără s-o strecori prin guma de mestecat cu mentol ca să nu deranjezi oamenii muncii. Plus că am un motiv, e ziua lui daddy și beau în cinstea lui! Nu i-am zis asta dimineață când l-am sunat, oricum are impresia că sunt un fel de alcoolică. Altfel, omul e fain. A primit de la un poet necunoscut o copie xerox cu niște poezele d-ale lui, cu dedicație. Cică pentru domnu’ tata lu’ drunkstoryteller , pentru imensa lui capacitate de convingere sufletească. Orice-ar fi aia. Vrea să-și pună boxe în curte să dea vecinilor la ascultat Metallica și Enio Morricone. S-a fluturat cu motorul acu câteva săptămâni. De fapt, omul e nebun. Mi-a stat inima în poziție de infarct când a început să gonească cu mama în spate. Fără căști, fără protecții, n-au ei nevoie de așa ceva. Și gâștele speriate se dădeau toate din calea lor, că eram la țară. Mamaie, altă zănatică, bombănea că și ea s-ar da cu motorul, de ce nu o ia și pe ea?! Că ai fost de două ori în spital anul ăsta, mamaie, vrei musai și-a treia oară? Dacă stau bine să mă gândesc, nimeni din familie nu e pe craca lui. Mama colecționează flori și pisici, tata joburi și gadgeturi, pe bunici îi fură țiganii anual, și mai sunt eu. Săptămâna trecută îmi dădeam cu lac roșu pe unghii și încep să cânt: „Eu sunt motaaaaaaanul Dăniiilăăă, sunt cel mai faaaalnic motaaaan!”. Blackbloodandpain nu se mai obosește să se întrebe de ce cânt așa ceva, m-a corectat doar. Vezi că e aprig, nu falnic.  Aseară mă mângâiam pe cap și am descoperit un cucui. Durea al dracu dar jur că nu-ș de unde a apărut. Îl întreb pe blackbloodandpain care-și admira liniștit tablourile făcute cu markerul pe polistiren: „ Auzi, blackbloodandpain, tu m-ai bătut în cap?”

Hai noroc, zic, că e ziua lu’ tata!

11 comentarii Adăugă-le pe ale tale

  1. Morgoth spune:

    La multi ani pt „batranul”. 🙂

    1. mulțumesc și mai beau o bere pentru tine 🙂

      1. Morgoth spune:

        De ce nu o bere CU mine? 🙂

  2. alma nahe spune:

    Să-ți trăiască colecționarul de job-uri și gadget-uri! Mulți ani!

    1. și cu fiecare urare crește o inimă-n el de nu-i mai ajung la nas 🙂 mulțam alma

      1. alma nahe spune:

        Nasurile le mai retezăm, dar nu murim! Important e cum păstrăm ceea ce ne e în inimi, că alea, dacă le-am scos, le-am scos, tăticule(ca să fiu on topic 😛 )!

  3. almostb spune:

    Să-ţi trăiască şi să rămână aşa verde mulţi ani de acum!

    1. așa o să facă! văleu ce-am mai beut ieri…

  4. Mulți ani și multe pahare pentru tata lu gulia, bre. Știi că-s cel mai mare fan 😀

    1. păi ia zi bre cum se zice asta în thai! să se simtă internațional.

Aș putea să tac sau să zic:

