Miss Carte

Probabil nu pare credibil, dar mă mai ocup și cu chestii serioase, cum ar fi gătitul unei geniale rulade din foietaj sau realizarea unui interviu cu niște oameni care vor mai multe cărți frumoase în viața noastră.  Eu recunosc, mă holbez uneori minute întregi la câte-o cărțulie, pipăi coperta, miros paginile, o privesc chiorâș ca și cum aș zări-o în treacăt, o așez în bibliotecă pe cinci rafturi înainte să mă hotărăsc unde arată mai bine… e suficient câteodată să-mi arunc ochii spre dânsa că mă apucă  o poftă nesăbuita de citit. Alții sunt specialiști în designul de carte și se pot stăpâni suficient ca să ducă până la capăt un concurs de frumusețe pentru cărți. Meseriași, nu ca mine. Gata, mă duc la Băieții lui Mario Vargas Llosa.

3 comentarii Adăugă-le pe ale tale

  1. almostb spune:

    Fain interviul. Bravo!

    1. 🙂 păi mulțămesc domniei tale că ești amabil

  2. almostb spune:

    Nope, nu sunt amabil, doar zic ce cred.

Aș putea să tac sau să zic:

