tratament pentru uitare

E atât de greu să fiu eu încât mă doare cumplit spatele, povara asta a mea mă cocoșează și nici nu-s tocmai înaltă să zic că am de unde îndoi. După două zile odioase pe care le voi uita în curând cu tratamentul meu special, în sfârșit pauză și liniște. Bine, primesc acum un e-mail de refuz al unei povești, bafta mea e că a fost deja acceptată în altă parte. Dar devine enervant, am trimis-o prin cinci locuri și am patru rejecții. Dejecția mă-sii de treabă! Așa că dau zor la prăjit tratamentul, adică o porție nerușinată de cartofi prăjiți, am construit deja hamburgerii și-mi beau prima bere din porția de trei. Urmează câteva episoade din South Park și o să uit totul. O să uit ședințele, sutele de umanoizi care m-au futut la creieri, zecile de puradei care mi-au urlat în cap și m-au numit tanti, o să uit haosul din metrou, cu oameni care rag, mugesc, vorbesc tare la telefon explicând că în curând se va întrerupe semnalul pentru că sunt în metrou, fir-ar capul vostru al dracu la ce mai sunați cât sunteți în underground dacă știți că vi se taie semnalul?! O să uit durerea de cap imediat după ce dorm doișpe ore. Și dacă mă mai întrerupe din somn vreun cutremur să-l fut în falie că nu am chef de așa ceva. Mă duc să-mi scot cartofii din tigaie. Poftă bună mie.

Un comentariu Adăugă-le pe ale tale

Aș putea să tac sau să zic:

