Despre toate, pe rând

Mă așteptam s-o surprind pe tipa de la salon cu mărturisirea mea. Nu m-am tuns din clasa a 8-a. Dar probabil se vedea pe mine adevărul ăsta așa că nu a făcut decât să aprobe din cap și să-mi spună că am vârfurile foarte subțiri.  Era cazul să-i explic  că le am așa din cauză de headbang măiastru? Nu.  Well, ce pot să fac altceva decât să le tund, să plătesc un milion juma pentru treaba asta și să-mi cumpăr în rate perie de păr cu aer cald și accesorii. Doar după ce mi-a spălat părul o duduie care m-a și masat pe unde-mi place mie, sunt sensibilă la cap din cauză de gândit prea mult, desigur. Am și gemut ușurel pe la minutul 4 de pipăit scalpul.  Duduia cu foarfecele în schimb…s-a cam temut de mine. De regulă pletoasele țin la părul lor și e suficient să spună știi, n-aș vrea să iei prea mult din lungime (adică în traducere te voi urmări pe tine, familia ta și urmașii tăi, ba chiar îmi voi pune urmașii să-ți urmărească urmașii urmașilor și să-i hăituiască în caz că tai mai mult de 4 centimetri, biatch! și asta dacă după ce mă ciopârțești o să-mi mai găsesc furnizor de spermatozoizi pentru conceperea respectivilor urmași). Duduia cu foarfecele -Duduia Scissorhands mă întreba la fiecare șuviță dacă e ok cât are de gând să taie. Eu nu eram atentă, mă gândeam la cizmele mele cu cap de mort și reacționam cu greutate, chestie pe care a interpretat-o ca fiind o reținere din partea mea. Nesiguranța îi înmuia picioarele și o mai surprindeam ocazional ștergându-și câte o sudoare de pe frunte. Emoțiile. În final am apreciat exuberant tunsoarea și mi-am clătinat buclele spre canapea, unde am așteptat ferchezuirea Întâiei în liniște, lecturând reviste pentru demoazele. Concret, arăt și eu a duduie acum, mai ales că am ovulat și mi s-au întărit țâțele, mai că dau peste răscoale.

Acum despre cutremur. Mie mi-e tare frică de cutremure în general. Când eram mică m-au trezit ai mei după o zgâlțâire din asta, amândoi goi pușcă și transpirați, proaspăt întrerupți din casnicul act al copulării legitime. S-au dus în balcon să poștească o țigară și eu nu le vedeam decât cururile. Am fugit înapoi în pat și mi-am strâns proaspetele sechele la piept. Mai târziu, la faza Hâncu, am început să beau alcool pe fond nervos. Eram stresată, aveam și teze și-am zis într-un final că îmi bag pula-n cutremur, eu beau două pahare de vin și mă uit la televizor, dacă se dărâmă șifonierul peste mine măcar mor beată. Păstrez oarecum tradiția de atunci, mă cac mereu în viteză că nu-mi surâde ideea de a muri pe căcăstoare, fără să apuc măcar să mă șterg la cur, câteodată mi se năzare să-mi fac trusă pentru cutremur conținând saprosan, spirt, brichetă și o pereche de chiloți, dar principalul e că fac tot posibilul să mor beată. Azi noapte m-a prins cam trează, deși dormeam. Mă gândeam dacă mai apuc să-mi iau pe mine geaca de iarnă care e relativ roack sau geaca de piele mai subțire, care e totally roack!

În final, toate bune și reci că e un frig al dracu în casă. D-aia arăt eu mai tânără decât sunt, că de când mă știu am stat șase luni pe an în frig, m-am menținut proaspătă…

3 comentarii Adăugă-le pe ale tale

  1. boemul spune:

    a naibii coincidenţă, şi pe mine m-a prins cutremurul anesteziat şi nu l-am simţit. ca după aia să mă trezească telefonul. telefon care era PE SILENT.

    1. asa. presupun ca la ora aia telefonul suna a chemare la babardeala, daca zici ca suna alarma nu vreau sa te cred…

      1. boemul spune:

        bine-ar fi fost! suna a verificare a faptului că n-am murit în somn 😦

Aș putea să tac sau să zic:

