cum nicicum

Mi-e frig. Mi-am pus ochelarii și tot mi-e frig, plus că nici nu văd de unde și până unde eu, care sunt suflet de gheață, simt frigul ăsta din toată casa mea. Al dracu’,  e și în baia de serviciu unde-mi țin bocancii de roacheriță cu plăcuțe de fier. Bocancii au plăcuțe, nu roacherița. Mi-e și foame, înfulec batoane cu cereale cu E-uri naturale. Când îmi amorțesc picioarele împletite în trei sub mine mă ridic de cur în sus și-mi zic Mâine am programare la salon! Mă duc să mă tund, caută poze cu Angelina Jolie să-i arăți duduii cu foarfecele. M-a întrebat azi o gagică…în mall fiind, mai exact într-un fel de club din mall, nici nu știam că există așa ceva, ce-i cu mine de-mi achiziționez rochițe scurte mulate din lână și cizme înalte. Mă fac femeie, i-am zis. Și cred că așa e, mă fac femeie, d-aia sexy cu rotunjimi și păr lucios. Abia aștept să mă cunosc, pe femeia asta sexy din mine o știu de ceva vreme dar am legat-o la gură că deh..așa-i place ei, mai rough. Și acum mă trezesc în îndemnurile ei urlate matinal, că se trezește devreme duduia, nu prea știe cum stă treaba cu mahmureala. Ce căutam eu în clubul ăla…Chiar. Nu știu. M-am dus cu o gagică să bem și noi o bere după șoping.

Altceva voiam să zic, dar e frig și nu mă concentrez, tremuratul îmi consumă toată energia. Ce fac eu acum îmi amintește de ceva. De cum am început să ascult rock, cum am început să citesc, cum am renunțat la credința în zeități, cum am început să beau bere și să fiu bitch…Toate începuturile astea au în comun ceva. Stau în mine niște oameni care zic la un moment dat acum e rândul meu și încep să dea din coate și să miște lucrurile. Eu nu comentez, îi las să facă ce vor, împărțim oricum toți același trup. Și după aia, de regulă, văd că e bine. Sau cel puțin e într-un fel. Aș muri dacă ar fi nicicum.

4 comentarii Adăugă-le pe ale tale

  1. iczs spune:

    „femeie, d-aia sexy cu rotunjimi și păr lucios”

    you ….PITZI …. :))

    1. asa! PITZI cu majuscule! auzi, da cf logicii tale, o tipa cool, nepitzi, e slaba fara tzatzefara cur si cu parul casant si tern?

      1. iczs spune:

        Dar ce, pitzi e de rau ? 🙂

        1. pentru mine e de rau. pentru tine e noroc!

Aș putea să tac sau să zic:

