dragi lăbari

Când nu mă ud ca o curvă plouată pe stradă din cauza ploilor ăstora-cele mai triste ploi din viața mea!!! mi-au tuflit părul! – când nu-mi fac programare la salon de fițe pentru tuns – doar vârfuri sau ceva special, depinde ce poze cu gagici mișto mai găsesc pe gugăl până sâmbătă- când nu cumpăr cizme sexy cu un craniu stilizat pe …gambă sau cum îi zice, caut scriitori lăbari pe net. Mă documentez adică pentru un articol despre scriitori masturbatori, dar al dracului de greu i-am găsit și pe ăia pe care i-am găsit, se pare că nu toți se dau mari cu obiceiul ăsta – foarte sănătos zic eu- și nu toți recunosc că-l practică. M-am chinuit trei zile cu treaba asta, la un moment dat mă gândeam că mai ușor ar fi să scriu eu o carte, devin celebră și mă citez vorbind despre cum mă masturbez cu oușorul vibrator înainte de fiecare capitol. În rest, mi-e dor de Bukowski. Un dor din ăla transpirat, acrișor, hipnotizat de vocea lui cu care-i citesc poeziile în capul meu, un dor de parcă l-aș fi cunoscut pe bune și-aș fi zăcut cu el într-un bar vorbind ore întregi despre femei. Așa dor mi-e de el.

5 comentarii Adăugă-le pe ale tale

  1. iczs spune:

    Ce urat suna labari

    masturbatoristi :)))

    1. lăboși!!!! haidi bre, după ce stropești parchetul de două ori pe săptămână miiiiiiniim!! te mai jenezi de cuvinte?

      1. iczs spune:

        Trebuie mentinuta proaspata cumva :))

  2. Mucegai spune:

    Facem colaborare, ca si eu vreau sa scriu o carte despre „tehnici de masturbare”?!

    1. înainte să facem, zi-mi și mie dacă tehnica aia cu mâna ținută sub tine pe veceu până amorțește ca după aia s-o iei la labă gândindu-te că-i altă mână…funcționează. eu nu am încercat să stau cu mâinile sub mine pe veceu, îs cam messy…

Aș putea să tac sau să zic:

