Cum fut deștepții?

Ieri, în metrou, mă holduiam cu mâna de o bară. Un copchil random pune mânuța lui mică, lipicioasă și caldă pe mâna mea. Mă-sa și oamenii din jur înclină capetele precum spicele de grâu sub jet de pipi, dacă nu aveam căștile pesemne puteam auzi un Oooooooo cu miros răpciugos de gură matinală. Eu, ce era să fac…mi-am smuls mâna de pe bară și-am agățat-o sus de tot, unde puradelul nu putea să ajungă. Nici măcar nu l-am privit cât se foia nedumerit în brațele maică-sii.

Mă înmuiasem la concertul de săptămâna trecută când l-am văzut pe micul roacher de sub cinci ani căscând gura la Hypocrisy, dar se pare că doar cu un roacher mic nu se face primăvară. Iar cu un copil ne-roacher…nu se face nimic la mine-n cap, îmi place să fie cât mai liber să mă dau cu placa mea preferată, eu nu o să fac copii, eu nu o să fac copii.

Asta și pentru că am citit în David Linden, Mintea ca întâmplare, (aici câteva cuvinte scrise de mine în cadrul unui tratament cu bere) că femelele noastre nasc pui vii cu creierul neterminat pentru că au orificiul prea strâmt și d-aia tre să stăm în cuplu. De-aici pot extrapola, dacă aveam orificiile mari atunci și pulile trebuiau să fie pe măsură. Iar femelele ar fi avut și șolduri mai late și ar fi arătat…bine, desigur! Pe de altă parte, dacă nu aveam nevoie de atâta capul pentru atâta amar de neuroni, în ipoteza că aceștia ar fi fost oleacă mai eficienți, atunci n-ar mai fi existat monogamie, lumea s-ar fi futut la liber și pălăriile ar fi fost mai mici.

Nu știu cum, dar eu ajung mereu la concluzia că ăia deștepți fut random.

Un comentariu Adăugă-le pe ale tale

  1. iczs spune:

    Desteptii fut … inteligent 🙂

Aș putea să tac sau să zic:

