mamzel! mamzeeel!!!

Iar m-a agățat un negru pe stradă. Spre deosebire de primul, care era înalt-vânjos-sașiu, ăsta de azi era mic-ochelarist-frantzuz, probabil d-aia a alergat după mine chițăind mamzel maaaamzel, până când am binevoit eu să-mi scot o cască din ureche. Știam că fuge după mine dar eu ascultam Rock FM și mă bucuram tare pentru că se uitaseră colegele ciudat la mine și nu mi-au răspuns la salutul meu sprințar de la revedere curvelor. Și mai e o chestie, eu nu știu să fac telefonelul meu smart să cânte normal cântecelele din playlist, merge numai pe sistemul pun piesa noastră pe repeat, jur că nu știu ce tre să apăs, așa că ascult radio cât prind undele. Devine evidentă ezitarea mea de a începe o conversație cu ochelaristul negru. Sau african sau pizda măsii, io-s pizdă, ăla e negru, nu mă bandajez în cuvinte acum, că dacă dau cu pumnul tot doare. Și-mi zice șoricelul că bună bună mamzel, am alergat după tine, nu vrei să ne cunoaștem? Rânjesc un Nu cu toți cei 26 de dinți și continui să merg ca tipul de la Amorphis în clipul de la Alone, cel mai fain mers pe care-l tocesc că oricum îmi iese rar. Da de ce? întreabă negrul pertinent. Că nu sunt interesată, d-aia. Și la faza asta se răscoală toată istoria în spatele lui și-mi zice ca și cum gata, mă lasă fără replică…Dar eu sunt interesat de tine! Am alergat după tine! De ce ești rea?

De ce sunt rea??? Pentru că ai intrat în spațiul meu personal și nu vreau să te aud pe tine, vreau să ascult muzică! Am băgat casca la loc în urechiușă și-am băgat viteză, ia uite domle…mă trage și la răspundere pentru singura mea calitate, aceea de a fi rea. Ce e ciudat în toată treaba e că dimineață, domnu Pafnutie, colegul meu, mă întrebase în loc de neața cam cât de obosită sunt. Nici măcar dacă sunt, fața mea arăta obosită deci s-a simțit dator să întrebe cam cât…După câteva ore, domnul Pafnutie vine la mine și-mi zice ofticat că i-a zis unu că arată obosit și mă întreabă cu niște ochi tiviți cu roșu de burgundia, arăt obosit? Eu, fată drăguță, zic nu domnu Pafnutie, nu mai puneți la suflet ce zice lumea.  Și toate astea  după ce ieri șefa mi-a zis că arăt bolnavă că am ochii injectați. Mă rog, ieri eram oleacă mahmură, dar orișicât…

Acum eu nu mai știu ce să cred, negrilor le plac gagicile obosite sau doar să alerge după femele albe?

4 comentarii Adăugă-le pe ale tale

  1. iczs spune:

    Le place carnea alba , cred 🙂

  2. boemul spune:

    sau poate pus şi simplu le place să alerge.
    sau oi fi semănat tu a zebră, că ei au fost vânători până mai curând decât noi :))
    aveai şi geacă de piele ca solistul din videoclip? şi asta ar fi o explicaţie…

    1. fara geaca de piele nu ies din casa! nush ce sa zic de capacitatile lui de vanator, cam gafaia cand m a prins din urma…

Aș putea să tac sau să zic:

