Interlopi fashion

M-am văzut cu gagici în seara asta. Ne-am dus printre blocuri, geci de piele, balerini, pantaloni bufanți…fiecare cu ce avea. Direct printre interlopi și țoale de firmă, la etajul trei. Să facem șoping la Micky. Sau Mikie. Mihaela pe numele ei de C.I. ne-a pâsâit de la fereastră, am urcat și am intrat direct în grota lui Alladin, de unde-ți puteai achiziționa haine de firmă la juma de preț și mărimi serioase. De la L în sus că ne-am trezit prea târziu și mulatele erau deja luate. Ne-am dus în haită la șoping de haine furate. Matroana urla în telefon ceva legat de următorul transport, niște dudes periculoși ne-au salutat în hol cu sărumâna și-am început deflorarea cămășilor rochițelor și blugilor de pe umerașe, patru pizde umede la gândul garderobei de vis cu etichetă chilipir. Zburau chiloțeii hașandem pe sub lustră, tălpici cuminți probau toace de 10 cm, întrebări naïve legate de dimensiunea sutienelor pendulau între 75B și 80A, fată, mie nu-mi plac pletoșii, eu vreau unu mai ras în cap, eu vreau unul cu freză, eu cu breton, eu cu pula mare. Uite ce platforme aici, păcat că-s roz. Cămașa aia are decolteu pentru țâțe, or avea ăștia și țâțe de furat?  Fetele, vă descurcați? da Micky, vreți o cafea, nu mersi. O geacă fără ținte d-astea nu ai? Dar dacă scot țintele și dau cu albișor oare se vede nașpa? Las că venim când ai mărimi mai mici, când ai micimi, că noi suntem fete cu obrazu subțire, când vine ăla din germania cu marfă nouă? Ce fac fată, să iau chiloții ăștia? Adică tu porți tanga? De ce nu iei d-ăia mai dantelați să nu-ți intre-n cur? Îs pentru erecție fată, dacă vede masculu curu deja dezgolit nu-i pont, trebe mister. Ia vezi după ușa aia, parcă mai e o cutie cu chiloți acolo… Fatăăăăăăă, aia e geacă de club, tu dansezi pe scaun în club, ce dracu. Dar tu în ce club te duci? Păi cu cine, că nu pot să fac nimic cu aia, tu pe unde te duci? Eu la roacheri, ah, mie nu-mi plac roacherii, păcat. Hai dracu la un suc. Ce suc fată, la o bere că nu suntem pocăite. Da conduci tu? Nu. Aha. Unde te las? Pe la Șincai, ia uite-l pe ăla din Logan, ce claxonează, ce-ai bă, ți s-a sculat invers? Ăla ce și-a pus șapca aia să nu-l vedem la față, parcă nu știm că are puțulică. Lasă, mai vine un transport de țoale mici peste o săptămână, dacă n-o dă pe Micky afară că n-o plătit chirie de trei luni. Mă sună tata, da tată, sunt cu trei gagici în mașină și cu mine patru, mai dezmățat ca-n tinerețea matale. Pe mine mă sună mama, o plouat la tine-n cartier? Nu mamă, da unde ești, p-afară. Cu copiii? Cu copiii, depeche mode remixat urlă-n mașină, e fum pe oglinda retrovizoare, să fac o aroganță să întorc pe linie continuă să ajungem și noi la suc și bere cu lămâie?

Pe mine mă lăsați la Șincai. Poate reușesc să găsesc metroul. Că haine ieftine de la Bershka și Zara n-am găsit.

2 comentarii Adăugă-le pe ale tale

  1. iczs spune:

    Credeam ca sesiunile de shopping la femei sunt putin mai linistite 🙂

  2. mai liniștită de-atât nu era femeiește posibil! încă mai am cicatricile de la sesiunile mai wild…pe suflet.

Aș putea să tac sau să zic:

