Bruckner, Captain Planet și cățeii

Faptele sunt următoarele:

Don Cheadle mi se pare sexos rău. Ignorând ignoranța cu care i-am ignorat existența până sâmbăta trecuta, îmi place cum își mișcă buzele. are ceva foarte interesant acolo. donel face pe captain planet în serialul ista.

Am scris aseară despre zănaticii lui Bruckner. azi nu mai înțeleg nimic. dar asta se întâmplă mereu.

Cică o tranșă din câinii adunați de prin București a ajuns la mine la țară. i-a văzut țața Floarea, vreo cincizeci la număr, coborând dintr-o camionetă. acum au pus stăpânire pe sat și populația nu mai iese după ce se lasă întunericul. apăi e fain așa, sigur nenea de i-o adus era un iubitor de zăvozi bucureșteni. propun să se transporte și munții în pericol de la Tomata Montană  tot la mine la țară.

Așa. Concluzie nu am. Ce să fac cu ea?

2 comentarii Adăugă-le pe ale tale

  1. Radu spune:

    Tomata se muta la tară, aurul ramane la…vara. La aia din Canada, rudă cu matusa Tamara

    1. d-aia port eu inele din argint

Aș putea să tac sau să zic:

