hai beibi, dă-mi un șaijnouă!

Mdeci, de la Eminescu încoace n-am mai avut treabă cu altă poezie în afară de cea a stelelor, și asta în diverse stări de ebrietate sau panicate. Se vede chiar cu ochiul crăpat că mă plimb cu stângu-n dreptu’ printre poeziile lui Mr. LovaLova Ancuța (explicație pentru cei care nu pricep de ce m-am apucat să pun linkuri la recenzie de poezii-pentru că eu am scris-o, d-aia! și-am scris-o în șase ore, pentru că aparent sunt complet cretină) , cunoscut și sub numele Leonard sau măi Leo. Am învățat însă un lucru, dacă poeme scrii lejer după niscai beri, apăi despre poemele alea, eu cel puțin, nu pot să-mi dau cu părerea decât îmbuibată cu iaurt degresat și Tedi. Că altfel cad în șaijnouă și-ncep să fac dragoste.

 

2 comentarii Adăugă-le pe ale tale

  1. iczs spune:

    Iaurt,tedi? Do not like u anymore 🙂

  2. ete fleoșc…de parcă farmecul meu stă în bere…:D

Aș putea să tac sau să zic:

