Sandibel și mersul lucrurilor

La ce bun? La ce bun să mă întreb de ce a fost bătută Sandibel, când nu era decât un ghem portocaliu de blăniță și pernuțe roz fondant? Pentru că astfel de lucruri se întâmplă. Sandibel a fost bătută pentru că trăiește. Dacă nu exista nu o bătea nimeni. Acum merge în trei lăbuțe și un sfert.

sandibel 482

Din spate arată ca unul din ceasurile contorsionate, cu minutarele fleșcăite, ale lui Dali. E dureros și în același timp alinător s-o vezi cum încearcă să alerge după frate-su, Aurel, care îi fură constant șoricelul ăla roșu duhnind a mâncare de pisici. Îl înțeleg și pe el, Sandibel primește Sheba , varianta pește în sos de spanac , iar Aurel Whiskas , ceea ce e ca și cum voi ați mânca fasole cu ciolan și eu somon cu avocado. Îi înțeleg și pe ai mei, care au refuzat să o ducă la veterinar. Sandibel nu are nici două luni, rata de dispariție și deces a felinelor în cartier e extrem de mare, iar cea de cădere miraculoasă a banilor din cer e al dracului de mică. Mă înțeleg și pe mine, chiar dacă nu am vrut niciodată să mă fac veterinar din cauza unei squirtări oculare involuntare la vederea animalelor bolnave. Îl înțeleg și pe ăla de-a schilodit-o, avea neuronii putreziți. Înțeleg și felul în care merg lucrurile. Haotic, în trei lăbuțe și un sfert.

Așa că la ce bun?

Sandibel și mami ei

2 comentarii Adăugă-le pe ale tale

  1. Camelia spune:

    Prima imagine cred că ar înduioşa până şi pietrele.
    Cât despre ai tăi, trebuia să o ducă la veterinar, şi ţi-aş spune o poveste despre pisica Maia a nepoatei mele şi despre cum se luptă cumnata mea pentru fiecare zi pe care încearcă să i-o (mai) dăruiască, pentru că Maia era cândva pe moarte, însă acum ţine în gheare viaţa.

  2. Trebuia. Pisica Maia…presimt că e de plâns și mi-am cam făcut porția pe următoarele câteva luni, din păcate. noroc că am rimel waterproof. momentan Sandibel cică se cațără pe uși. așa cum poate, ea nu stă să se gândească prea mult la…nimic. și e mai bine. fuckin șit și-atât.

Aș putea să tac sau să zic:

