Luni cu freze

Luna era plină într-o aproape noapte, că nu era și noaptea plină, era doar seară pe plaja din Vamă și fumasem o ruladă cu cremă specială, altfel Luna nu avea breton și ochelari de soare,  mutră de jmecher din copacabana. Mă uitam la bretonel și mi se părea că o știu de multă vreme. Apoi mi-am dat seama că o văzusem pe Lună pe altă planetă… patroană de Vulcanizare. Umfla mucoasele bucale, vaginale, anale, nazale ale locuitorilor, toate turtite prin forța cremei de ruladă în formă de optari de bicicletă strivită de planuri tari, ca pereți, drumuri de țară sau mașini parcate-ntr-o doară.

arta, beibi
Poză cam câș de la mare, fără legătură cu textul…stăteam inertă pe șezlong, probabil umflată cu pufuleți

E greu să revii la bloc, încep vecinii să te salute, tu asculți Pantera gemând în căști și poate mârâi sau nu un bunăseara. Nici nu mai știi. Nici nu mai contează. Balls of Steel nu bea alcool. nici chiar când golesc lângă el plaje întregi de sticle și râgâi de-l zdrobesc…el nu bea alcool. azi mi-o pus net pe telefon că eu sunt femelă incompatibilă cu tehnologia și alerg de o lună cu ditai ecranul touchscreen negru lucios printre degete după wi-fi, deși am abonament cu nu-ș câți mega de internet incluși, dar nu știu să mă folosesc de ei. Balls of Steel o dat înțelegător din cravată, a supt niște cola și a zis să dau restart la mobil. Am dat și a fost internet. Oare dacă aflu cum se dă restart la mine o să am țâțe mari și ochi albaștri?

Sunt ușor confuză și îmi cam place, că doar sunt proaspăt nespălată de dimineață și revenită din concediu. Am cur bronzat cu bikini și sâni de ciocolată că-mi vine să mă înfig în ei dar nu e bine, trebe unși cu ulei să nu pierd vreun strat de piele că se simte la cântar și mă deprim. Sandibel, mâțuca blondă, soră cu Aurel, a fost lovită în șold/lăbuță de. Cineva. Care nu merită descriere pentru că nu vreau să plâng de draci și ură în timp ce înșir neputincioasă cuvinte care nu-l dor. Vreau să-l doară, așa cum o doare pe mititica din blană și urechi clăpăuge care nu a făcut nimic altceva decât să muște coada lu’ Aurel și degetul meu mic cu niște dințișori ca bucățelele de scoică pisată. De trei zile urăsc să o sun pe mama pentru că plângem amândouă fără cuvinte în mobile și scoatem din piatră seacă subiecte de conversație altele decât calmantele pe care trebuie să le ia ghemulețul mieunăcios. D-aia suport să mă certe mama că țin ceapa în bucătărie. Ca o babă. Sau că nu am cumpărat saci de gunoi pentru recycle bin și folosesc  pungi de la megaimaj. Sandibel a primit un șoricel de jucărie care nu e roșu. Îl joacă între gheruțele pe care le poate mișca, în scârbă, pentru că nu e roșu. Ei îi plac șoriceii roșii.

și mie mi-ar plăcea să fac dreptate dar pula calului…lăbuța tot doare. Așa că profit de faptul că pot să plâng fără să mă vadă cineva și plâng. pentru toate lăbuțele lovite de. Degeaba. Ce să-i faci…

nu mai scriu acum. Deși m-aș mai exorciza puțin, ca în visul cu femeia cu barbă și femeia cu chelie. Târfa din urmă mi-a înfipt mâna în piept și m-a îngenuncheat până am leșinat, apoi mi-a spus că aveam răul în mine și m-a exorcizat. Nu am fost de acord și m-am trezit, nu suport să mi se spună căcaturi în somn.

În încheiere, în loc să mă plâng aiurea că încă nu am fost în stare să mă văd cu gagica de la Hyperliteratura să-mi paseze cărțile de citit și recenzat, o să spun un fel de banc, clar prost, inventat de mine sub luna cu breton. Gheo, filosofic, sub lună, îi zice lui Zoltan. Băi, Zoltan, când te gândești câți eoni…câți eoni… La care Zoltan, scuipând pe propria cușmă: Ești prost bă, Gheo, se zice sunt oni, nu e oni.

7 comentarii Adăugă-le pe ale tale

  1. alma nahe spune:

    La mine sâmbetele-s cu freze, când îi pun pe copii — că doar nu-s ai mei — să zică repede: frazefrezefrazefrezefrazefreze…

  2. e bine. nu ca la mine, unde sâmbetele-s cu freze electrice. eh….

  3. almostb spune:

    Pe site-ul asta e voie sa zici „sa ii fut mortii ma-sii” aluia/aleia de a lovit-o pe Sandibel? Cred ca as baga in spital pe un cineva din asta daca s-ar atinge de birmaneza mea.
    In alta ordine de idei, pacat ca nu pui si poza cu curul ala bronzat cu bikini si sânii de ciocolata…

    1. ești un gentilom dacă-l bagi și în spital. cineva-ul a lăsat-o pe Sandibel unde a căzut și nici măcar nu a ajutat-o să se târască în trei lăbuțe până în curte.
      în cealaltă ordine de idei…nu mă crezi pe cuvânt sau cum?

      1. almostb spune:

        Oi fi gentilom cum spui şi l-aş băga eu în spital dar l-aş ţine în şuturi până acolo..
        Ba tocmai pentru ca te cred pe cuvânt ziceam că e păcat, mi-ar plăcea..

        1. arfi placut,intr-adevar…

  4. Camelia spune:

    Dada, asta cu restartul, dacă ar fi cu putinţă să vezi în ce versiune îmbunătăţită a mea m-aş preschimba, aş păstra numai bretonul şi trăsurile care mai aleargă prin praful de lună din gânduri.

    Sandibel vreau să cred că e bine şi că tu nu mai eşti cuibărită în lacrimi.

Aș putea să tac sau să zic:

