dirty fuckin’ clown

Am fost o dirty fuckin bitch uichendul ăsta pentru că mi-au oprit apa caldă masonii și luminiștii din bloc. După ce-am pendulat confuză între telefoane date la apanova și radet, m-am conversat de pe budă, în timp ce telefonam și niscai pârțuri, cu madam admina, o putoare bisericoasă care nu știe să scrie un afiș de atenționare dar mâzgălește lunar, cu roșu aprins, pe o fițuică, apartamentele care nu au depus apometrele, iar eu sunt de fiecare dată fruntașă la codași. pentru că n-am chef să cobor cu hârtia aia, asta înseamnă să pun o haină pe mine și cum sunt aproape mereu unsă cu ulei, nu se poate. Că se murdărește haina. Ei, cum ziceam, mă pârțâiam în veceu că doar acolo pot, într-o vreme trăgeam și apa după ce inițiam unul-două vortexuri în apa din vas, și mă porcăiam politicos cu admina, care mă expediază rapid imediat cum încep s-o expun unor întrebări filosofice. De ce nu e afiș domle, de ce nu e afiș că se oprește apa caldă până plătesc personii colocatari restanțieri, printre care și eu?  O zi bună, cică. Mwell…s-a zis cu bacșișu, duduie, și cu proxima ocazie mă cac și-n fața ușii matale, pe preșuleț! Numa’ pârț nu dau că-s o delicată.

Dar mi-au trecut nervii repede, cu nici juma de bere, că de fapt dușurile reci fac bine la ten plus că omoară zeci de calorii per jet. Să nu mai trimită stalkerul Cockzilla mesaje jignitoare noaptea, auzi la el, cică fat ass nu-ș ce nu-ș cum, n-am reținut restul esemesului –deși dacă menține ritmul de un mesaj pe noapte scot și-o carte groasă în curând. Norocul lui e că dorm ca un butucel sforăitor și poa’ să dea până la sute de textulețe nocturne că pe mine mă doare-n fat ass-ul din dotare.

Mai tare m-a nervozat de fapt moda asta cu invite la plăcut chestii, de regulă pagini de feisbuc. M-a bulversat procedura în cauză, te invit să mă placi si zi mersi că te-am ales pe tine, inutilule, așa că după ce-am ajuns abțiguită bine acasă azi noapte – taxistul m-a întrebat râzând în hohote dacă-mi revin până a doua zi-  am cerut cu voce tare pe feisbucul ăsta să mă placă și pe mine lumea, am dat invite-uri în delir,  m-am spălat pe cap cu apă fiartă în ulcică și-am depus niște cv-uri pentru un job de clovn, că mă prinde nasul ăla turgescent. Place?

clownel

3 comentarii Adăugă-le pe ale tale

  1. iczs spune:

    NU 🙂 dar cum nu este decat un buton dau like 🙂

  2. nu?!?!?!! ți-e frică de clovni!!!! aha!!!!

  3. Camelia spune:

    Da’ clovnii mi-au părut mereu tare trişti şi nu ştiu nici acum de ce când eram mică mă pufnea plânsul când îi vedeam, iar pe alţii râsu’.
    Şi place, da, c’am râs acilea, când te-am văzut, că n’am privit cu ochi suferitori.
    Şi te declar clovn vânător de senzaţii.

Aș putea să tac sau să zic:

