văcuțe temporare

Mă gâdila în nas ceva ca o gâză. Pe deget se vede însă doar un fir de păr. Îl suflu. Dorința mi-am pus-o înainte și-am început să menstruez ușurată. Beau cafea și îmi arăt singură tălpile în oglindă ca să mă scarpin cu exactitate pe călcâie. Mi-amintesc că fusesem în extaz cu niște ore în urmă, de ăla din care mă trezesc cu voie bună. O dată, mai demult, mi-am pus un paznic lângă pat să-mi spună ce fac după ce fumez o bere. Intrasem la idei, unghiile homunculusului meu erau mereu murdare după câte o tură din asta și nu înțelegeam unde-și înfige degetele. S-a dovedit că mă cățăram pe cer până la semilună, ca să mă cuibăresc în ea, în lipsă de altceva. Așa și azinoapte, m-am înfipt în orele nopții și m-am suit la dumneai. Acolo am aliniat starea mea cu starea lui, la orizontală, am plonjat într-o tornadă inghinală și m-am dat jos urlată toată. Cam așa era extazul. Apoi m-am trezit și-am zis Vreau să te mulg în mine. Mi-a plăcut tare mult cum am formulat dorința asta, așa de tare și de mult încât am început imediat să menstruez. D-aia stau acum liniștită și păzesc homunculusul să nu-mi mai bage nerușinat degetele murdare de păr în nas.

Aș putea să tac sau să zic:

