când în amor, când sub vapor

Stii că eu le descriu pe toate, îmi place. Descriu cum mă văd conturată pe marginea exterioară cu ceva cartonat cu care nu se poate dansa. Aș vrea, dacă nu s-ar opri muzica, să vă spun că eu noaptea mă învelesc cu o grămada de păturici de care e nevoie pentru că de fiecare dată după ce casc, se așează unele pe altele, ca străfulgerărle unui timid cu umbrelă colorată. și-mi vine s-o sun la aifon să-i zic că ăsta suferă aici, de ce a murit și-a putrezit. Iar tu, tu să nu-mi mai sufli pe mână când nu ești lângă mine și stai, ca de obicei, la mama dracului de târfă și nu vreau decât să mă acoperi acum cu membrele tale lungi. Fac economii, o să mă încalț în balerini și seara musai fac un castel de scoici sparte ca sfârcurile mușcate de bampiri plini de kitsch. Eu cânt fără chiloți pe mine. Hai, citiți-mă pe interior! Mai mult nu mai pot. Am rece în gură și arde în tălpi, mă atârnă în stânga mă servește cu orori.

mai mult nu vreau, restul e al meu, acum tace puțin, își întinde lenjeria pe pat, el spune că nu are eu nu îl cred din definiție, și mă așez lângă el întinsul și adormitul, să stai așa până te înmoi în mine. Pentru că te fac bine de tot.

habar nu am de fapt. nu-s cu mine.

2 comentarii Adăugă-le pe ale tale

  1. Camelia spune:

    Aşază-te în, cum ai fi pe dinăuntru…

    Şi nu te încălţa cu balerini; ori de câte ori văd unii, m’aştept ca fiinţa cu ei în picioare să înceapă să leviteze, da’ nu mă întreba de ce.

    1. să leviteze sau să facă figuri. plié, tendu, dégagé, rond de jumbe, frappé, battement ..d-astea
      da, am luat cu copy paste de pe gugl, nu știu io de balet…

Aș putea să tac sau să zic:

