ieșirea din casă

Am ieșit din casă ieri. N-am mai făcut asta în ultima vreme pentru că n-am fost acasă și m-aș fi complicat. Plus că nu mai am bani deci nu pot să mă duc la curve, doar la bere ieftină. Așa că am petrecut câteva zile mirosindu-mi trupul transpirat și nedușat. Am stabilit că cel mai mult îmi place cum îmi miros genunchii, apoi ceafa și pufarina. M-am aranjat înainte să plec, m-am dat cu ulei apoi m-am șters pentru că nu reușeam să pun hainele pe mine, alunecau. M-am dat cu bb cream și m-am demachiat pentru că nuanța cremei este mai deschisă acum decât tenul meu Țigancă nr. 2. M-am înfoiat la păr cu juma de tub de fixativ pentru volum și strălucire pentru că îmi părea cam tuflită coama și am plecat. Pe drum, doi băieței zgâtioși au fugit de mine urlând cât îi ținea gura VINE VRĂJITOAREA, VINE VRĂJITOAREA!!! Am schițat un zâmbet putred gândindu-mă serios care o fi totuși eticheta în astfel de situații. Fugărești plozii și-i înfigi cu dinții în asfalt? Râzi zgomotos? Clatini din cap cu nostalgia copilăriei apuse? Faci o programare pentru ligatură de trompe? Mi-am continuat drumul, că doar nu mă dădusem degeaba cu fixativ. Ba chiar, cum s-a dovedit în nici juma de oră, m-am dat cu fixativ pentru volum tocmai ca să par nespălată pe cap de o săptămână. Vina a fost a mea în totalitate, am prostul obicei să nu lucrez cu jumătăți de măsură. Dacă beau, apăi beau, dacă fut, apăi fut, dacă dorm, apăi dorm, dacă mă dau cu ulei, apăi consum 20 ml la o ungere, dacă mă dau cu fixativ… probabil arăt ca o vrăjitoare. Apropo, oare în copilărie băieții simțeau plăceri când se frecau de barele alea de bătut covoare din spatele blocului? Că eu știu sigur că am avut cel puțin un orgasm îmbrățișând bârnele lucioase de atâta încălecat. Asta a fost o paranteză. Finalul e că pe la unu noaptea, după mai multe beri față de cât credeam că pot să bag în mine, m-am dușat la aspersoarele din fața blocului și mi-am umplut tenișii de noroi, motiv pentru care acum am draci că tre să-i spăl. Probabil că nu trebuia să ies din casă.

6 comentarii Adăugă-le pe ale tale

  1. Camelia spune:

    Lasă naibilui dracii şi bagă tenişii în maşina de spălat.
    Şi dă’i naiba şi pe aia de ţi-au zis că eşti vrăjitoare. Nu eşti, că dacă erai o vrăjitoare veritabilă umblai călare pe mătură, dar doar sub câteva zeci de metri, nu de alta, dar mai sus ai fi încurcat traficul aerian.

    1. i-am spălat cu periuța de dinți, nu știu a cui era.
      știu că nu-s vrăjitoare veritabilă, fir-ar să fie, că d-aia m-am și nervozat, că am studiat și wicca și magia haosului și dijeaba și ăia mici acu își bat joc de mine și io n-am ce să le fac altceva decât să-i sperii cu părul tuflit de la fixativ. viață grea. ce să mai.

  2. Camelia spune:

    Nu eşti vrăjitoare veritabilă, de nuştiucâteori fir-ar, dar în schimb ai o scriitură vrăjitorească, acea care în buna tradiţie a magiei seduce.
    Şi eşti o fiinţă dată naiba de frumoasă; şi-aici zic despre cea interioară mai cu seamă.
    Despre exterior, şi asta se vede cu ochiu’ liber, şi nu cred că e vreunul care să te privească şi să aibă văzul smuls.

    1. roșesc pe sub stratul de bere…

  3. Camelia spune:

    Cred că îţi şade bine aşa, roşind, fermecătorie. Glumesc.
    Te citesc de mult timp, e prima dată când îţi scriu. Eşti fiinţă fabuloasă, vrăjitoareo, şi cred că pe-aici pe la tine mulţi citesc, puţini cuvântânzi se-arată.
    Cred că inhibi.

  4. îmi place cum faci cuvintele 🙂 și cum mă faci din cuvinte acilea, dacă eram într-o conjunctură mai transpirată aveam și eu niște replici mai bune dar m-ai prins vulnerabilă și…amețită.

Aș putea să tac sau să zic:

