Pisici la ofertă

Mai întâi au venit din provincie Gogu și Geta. Gogu a impregnat multe pisici megieșe, printre care pe Șuvi cea zdrențuită. Geta s-a iubit și ea cu diverși masculi cotoioși, apoi i-a născut  pe Mișu, Naomi și alții care au murit repede. Mișu s-a pendulat cu diverse dudui, adică o blondă mică și o americancă ciufulită, bașca  fosta prietenă a lui Gogu, Șuvi.  Între amoruri se prestau bătăi. Gogu cu Naomi care a fugit în final de acasă, Mișu cu fiul lui Gogu și al lui Șuvi, Manole și toți cu cotoii din afara familiei. Manole, fiind gay, s-a amorezat de Stix, care s-a prefăcut gay ca să mănânce mâncarea lui Manole. Geta a murit, Naomi a fugit, Gogu a dispărut, lui Mișu i-a căzut o ureche dar asta nu i-a afectat potența.  Pentru că, iată…

Acum trei săptămâni,

DimMakȘuvi i-a născut lui Mișu cinci pisulici despre care este vorba în telenovela familiei Cotoiescu. Miros a lapte și pipi și miaună glorios când reușesc să elimine câhurile. Stau la pupat și la gâdilat pe burtică, au ochii mari și curioși, codițe ca antenele de telefoane celulare de acum 15 ani și pernuțe roz fondant. Iar patru sunt la ofertă. Unul, deja numit Mișu Mic, va rămâne lângă familia lui și va purta mai departe în cartier genele și mustățile lui ta-su. Ceilalți, cel mai probabil doi masculei și două bombițe, vor face lumea mai frumoasă…dar în alte cartiere. Deci, cine vrea pisulici de familie bună? Cotoiescu!

de gardă

cerulean

I am Evil

Brothers of Steel

11 comentarii Adăugă-le pe ale tale

  1. Mihaela spune:

    Buna,
    As dori sa adopt unul din pisoiasi. Cumva asta mic: https://suntgulie.files.wordpress.com/2013/06/cerulean.jpg e mascul? 🙂

    1. mpăi, noi așa zicem, ne-am uitat cu atenție și pare să fie un adevărat domn. ai IDul meu de mess pe la gravatar parcă…

  2. iczs spune:

    Vai da sunt urati 🙂

    1. zi, în săbii să ne tăiem sau în luptă dreaptă să ne luptăm? căci jignire ca aceasta eu nu am pomenit. în plus, i-am zis maică-mii ce-ai zis. replica ei? Mânca-le-ai codițele! Na!

      1. iczs spune:

        ahahah ce bine am ras la raspunsul tau
        ce ai vrut sa zic ca sunt frumoase ca stapana ? 😛
        mie plac matzele alea pufoase si intr-o culoare

        1. înțeleg, și mie-mi plac masculii de doi metri, cu mușchi, barbă și strămoși vikingi dar nu comentez pe stradă la fiecare domn că e urât… adopți un cotoi sau ce faci? că-nchidem dugheana.

          1. iczs spune:

            nu ms, nu cred ca se intelege cu potaia mea 🙂

          2. iczs spune:

            btw, i was joking

  3. pfui…era o glumă? păi zi bre așa că fac planuri de atac în zadar acilea 🙂

    1. iczs spune:

      nu, ca imi place stapana, sloboda la minte si la gura (cum s-ar zice pa la noi) , nu as avea ce sa ii reprosez 🙂

Aș putea să tac sau să zic:

