arta nu mă vrea

Pe stradă mișună imagini Rorschach cu picioare, pentru că refuz să port ochelarii. Ieri mă duceam la turbohalle, unde mă convocase Întâia pentru o noapte de artă cinematografică, când văd un bărbos. În general cam seamănă bărboșii între ei, dar ăsta semăna și la forma capului cu, să-i zicem codificat, Cocolin. Avea și gagică înaltă cu păr lung șaten, cum îmi aminteam eu că e gagica lui Cocolin, pe care o pupa cu pasiune. D-aia am ezitat să mă duc la ei să mă bag în seamă, am preferat să mă uit în gol și să îi evit cu agilitate. Bombănind puțin, uite mă ce om, mă ignoră în asemenea hal…dar ce-mi pasă mie, eu nu am nevoie de băgarea în seamă a nimănui, îmi sunt suficientă etc etc hail and kill manowar balls of steel vă omor pe toți… Am un discurs de îmbărbătare foarte agresiv, dar așa trebuie că lumea e rea, uite și la Cocolin, se face că nu mă vede. oare unde s-or duce, sigur la turbohalle, sunt artiști, vor la festival de scurtmetraje, ia să mă țin eu după ei că și așa nu știu exact cum să ajung. și m-am ținut, la o distanță rezonabilă, vreo cinci minute, până când mi-am dat seama că nu se duceau la festival și că eu mă țin după niște necunoscuți, că bărbosul în cauză nu mergea precum Cocolin, m-am gândit eu că poate și-a schimbat mersul, dar hai să fim serioși, cât de ușor îți schimbi mersul? Eu îl am pe același dintr-a opta. Am făcut deci cale întoarsă, am întârziat douăjdeminute, m-a beștelit  Întâia că nu mai erau bilete, cică să mă duc să-l vrăjesc pe tipul de la intrare să ne lase să intrăm, cum dracu să vrăjesc, trează fiind, un mascul care nu e beat? Nu m-am dus, s-a dus ea, scuturând zulufii, dar dijeaba că tipul fiind artist era probabil și gay. ce facem ce ne facem noi acum vai vai…păi ce să facem, că doar nu ne-am dat cu lipgloss și cu mascara degeaba!

Am dat dracu filmele și ne-am dus să bem și-am băut, că acolo nu ne trebuiau bilete.

Aș putea să tac sau să zic:

