….oooffff…..

Câteodată mă întreb obsesiv  La ce te gândești? și-mi răspund Nu știu…stai așa… Și stau, mai observ praful de pe birou care e extraordinar de vizibil, ba chiar potențat de lumina orei șase din seară, mai ronțăi un oareșce crocant, mai beau un tedi că na, am răcit ritualic ca de fiecare dată după aproape o lună de bericeli zilnice, somnicuri foarte light și zbangheli care mă consumă ca viermii pe interior.  De exemplu, acum iar mă apucă. La ce te gândești?  mă las pe spate cu mucii în sus și-mi vine în minte imaginea capului de cotoi desenat astăzi la cursul de –un curs  despre vânzări ,organizat de uzină, la care am fost trimisă în șuturi – cursul de pierdut vremea toată câtă e și ascultat la nesfârșit aceleași tehnici de a convinge oamenii să cumpere ce vinzi tu ca să câștige uzina mult ca să-ți dea un salariu de căcat ca să-ți iei pâine și tampoane ca să poți veni în continuare să muncești pentru ea, uzina mamă. Exceptând joculețul de început, când ne-a cerut domnul trainer să pictăm un animal și după aia mi-a zis că dacă motanul meu nu are coadă înseamnă că nu am viață sexuală, așa…exceptând faza asta m-am plictisit și am mucit teribil,  până am adunat un bulgăre de șervețele umede pe caietul de curs, am ațipit cu capul în mâini pretextând dureri infernale de tidvă, am constatat pentru a multa oară că nu îmi plac oamenii, mai ales ăia care vor să mă învețe ceva ce eu nu vreau să știu. La ce te gândești? Păi mă mai gândesc la un ceai verde adus la o masă ornată cu garofițe fuchsia, la replica genială primită recent „ mai lasă scrisu’ despre futaiuri și mai uită-te și tu la filme”, la moartea neuronilor, la cumplita lene care mă îmbie să mănânc trei zile din aceeași farfurie nespălată. Mă taie aceeași lene și când vreau să fac niște modificări cerute de o revistă străineză ca să publice o povestioară minusculă. Mă taie lenea când aș vrea să fac niște sute de funduri (exerciții pentru fund) să mai mușchiulizez curul ăsta mare. La ce te gândești?  Mă gândesc la lene și cu ce dracu am supărat-o de mă taie întruna?!

2 comentarii Adăugă-le pe ale tale

  1. iczs spune:

    Nu da jos de la fund, se poarta latifundiar :)))

    1. hei, n-am zis că e lat!!!!

Aș putea să tac sau să zic:

