Dealer de orgasme-Kolcs

Hai c-am trăit s-o trăiesc și p-asta. am primit zilele trecute o cerere de la un tânăr domn, extrem de ciudată. nu, nu voia să mă lege de un copac, să mă ungă cu miere și să mă lase pradă albinelor și veverițelor, ci mă întreba inocent dacă accept guest writing pe blog. m-am sfătuit cu Întâia, acest admin care sălășluiește undeva în negurile blogului, iar dumneaei a sugerat impunerea unor teste, eventual chiar trei, ca în povești. dar cum eu sunt mai lasă-mă să te las și cum viața e scurtă, am decis să postez din prima textul lui Kolcs. că zice de pulă, d-aia! 

 

„Nu-mi place să termin. Ok, asta e o minciună. Îmi place, normal că-mi place. Sunt biologic programat să-mi placă, şi este imposibil să nu fiu străpuns de euforie, endorfine şi adrenalină când îmi pierd sinele pentru cele câteva dulci secunde. Dar nu despre asta e vorba. Ce voiam de fapt să spun e că nu este atât de important pentru mine să termin. Nu asta caut când încep un act coital.

Fetişul meu, climaxul meu este climaxul ei. Poate că am complex de inferioritate, poate că în viaţa de zi cu zi nu mă simt destul de mascul şi singura metodă prin care pot compensa este să le simt pe ele predându-se orgasmului, dar când le simt apropiindu-se, când brusc preiau ele controlul ritmului şi a intensităţii, când le simt muşchii abdominali contractându-se, respiraţia cum li se intensifică, mai repede, mai tare, mai des, mai repede, mai tare, mai des, mai repedemaitaremaides şi apoi stop! şi stai acolo, nu te mişca, lasă să dureze, şi când valul aproape s-a retras şi începe să-şi relaxeze muşchii, mi-i contractez pe ai mei, şi intru mai adânc, şi mai vine un val mai mic, ca la mare, şi apoi încă unul, şi după aia cade. Este complet sub controlul meu.

Unele urlă, altele nu. Nu contează. Nu e nevoie de asta ca să ştiu că e bine. Unele se uită la mine, altele numai la mine nu, dar toate sunt inerte. Toate vor să le laşi, să nu le atingi, în lumea lor, mica moarte. Şi atunci ştiu că am încă o clientă satisfăcută. Sunt un dealer de orgasme.

Îmi aprind o ţigară şi privesc, îi ascult respiraţia şi îi urmăresc sânii ridicându-se şi coborând într-un ritm tot mai relaxat. Erecţia mi se duce încet şi sunt mulţumit. Retrăiesc mâinile mele plimbându-se peste pielea ei, apucând strâns moliciunea acolo unde o găsesc, mirosul părului ei, gustul buzelor şi a ceea ce au de ascuns. Momentul când intru prima dată şi e închisă încă, şi dau de puţină rezistenţă, apoi se eliberează brusc drumul şi izbucnesc cât pot de adânc şi  fierbinţeala mistuitoare din interiorul ei. În mintea mea trec din nou prin toate şi e bine. Termin de fumat şi mă pun lângă ea. Îi ador greutatea capului pe pieptul meu. Mă sărută pe piept lin de câteva ori şi adoarme. Eu privesc tavanul, mai iau o gură de vin şi mă simt bine.

Ce ţine de pulă e atât de banal şi de animalic; o labă poţi da oricând. Ce ţine de creier, suma detaliilor ce le acumulezi… Când nu te mai focalizezi pe finalul tău eşti complet liber să te concentrezi pe restul şi devii stăpân şi ea îţi e sclavă, un junky. Apoi o trezesc şi putem începe din nou. Da, e bine. Sunt dealer de orgasme, şi am nevoie de dependențele mele.

Bună fetiţa, vrei să încerci o doză mică? E din partea casei. Prima întotdeauna e.”

3 comentarii Adăugă-le pe ale tale

  1. robotul spune:

    toate simturile trec prin creier. impulsuri ce-ti ridica „interesul”.

  2. cumva o sa zic despre text. se simte ca e alta mana, se vede ca are mai putin exercitiu, dar pe ansamblu nu-i rau. doar ca seamana mult cu American Gigolo, cartea, mai mult decat filmul – pentru cei care nu stiu exista si o carte, scrisa de regizorul filmului, si in a carei parte de inceput poti citi ceva extrem de asemanator cu ceea ce a scris tipul asta aici. Daca imi aduc bine aminte, cartea incepe cu o fraza de genul ”eu nu termin niciodata, doar atunci cand e nevoie” (citatul e aproximativ, ca am citit cartea prin 90-91). oricum, atata vreme cat postarea nu e ridicola si se pastreaza in zona bunului gust, zic eu ca e ok.

  3. și eu am zis că e ok, dar la alte comentarii nu mă bag că nu mă pricep…mă întreb doar…ce se întâmplă dacă și femela are ca fetiș climaxul lui? oare se fut la infinit? hm.

Aș putea să tac sau să zic:

