trimit și eu o depeșă

Mulți oameni. Peste tot, străzi, metrou, concert depeș. m-am tunat turnând beri în mine la concert ca să tolerez culorile, peste tot oameni înțoliți colorat. cu încălțări urâte. și care dansau urât. Așa că am dansat și eu relaxată, fără stres. Am scos curul pe partea din spate și m-am smucit ritmic, am mai dat și-o pleată excentrică unde nimeni nu dădea, m-am tăvălit pe-un mascul inocent într-un moment dezechilibrat…aventuri, ce să mai. Mi-am descoperit o calitate de care nu știam, se pare că la concertele mari, în locații spațioase, cu mulți oameni, am simțul orientării. Găsesc berea, buda și gagicile fără să mă împleticesc, spre deosebire de cartierul meu în care nu știu să îndrum taxidriverul dacă am peste 5 beri în organism. Deficiență care duce la scuze de genul m-am mutat de curând aici sau voiam să-ți arăt blocul ăsta, e renovat termic și la două străzi de casa mea!

Ei, și după ce mi s-au sculat pieile pe mine la concert și după ce i-am sugerat sublim inghinal lui Doremi despre cât de faine îs vibratoarele de pe pinkstore ca să-și comande și ea prin mine și să primesc puncte bonus, ne-am dus după taxi. Vreo două ore am umblat după taxi, o juma de oră am ronțăit zgârciurile din kebapul de vită de la iskender și prin încercări repetate am prins un taxi pentru uz personal, un nene bătrân cu școala vieții care m-a întrebat de ce-mi place mie depeș, că-s doar o altă generație! i-am zis că cântă bine domle! Apăi ce pula mea…nu poți avea pretenții la o recenzie calumea de la mine după cinci jetoane plus unul de la Întâia Gulie. Că-s așa cum sunt și dau din cap pe depeș. acestea fiind zise, enjoy the silence..of the lambs…in the basement.

3 comentarii Adăugă-le pe ale tale

  1. Duamne bre, ce bine că stau aproape de stadion și ajung pe jos! Altfel, cine știe, băgam și io o șaorma și la ce siluetă am e periculos. Că doar dup-aia trebuia și desert!

  2. bre, da’ era un homless acolo care-a mâncat numa de la noi trei sferturi de ditai kebapu, e cam pont la iskender acolo, când rămânem cu frigideru gol putem să stăm dezbrăcate în fața kebăpăriei să ne dea lumea câte ceva de îmbucat. sau nu. adică ce-ar zice orice femeie educată 😀 când e poftită cu desert…

    1. nu știu bre. io nu-s educată, tre să întrebăm una educată.

Aș putea să tac sau să zic:

