moșteni-v-oi împărăția cerurilor

mi-a luat ceva vreme să accept că-s bețivă. azi trebuie să accept și adevărul că-s proastă rău, sărmană cu duhul, aproape cretină. I-am luat maică-mii de ziua ei aparat foto, super tare, culpix nu-ș cât, deși mama nu se bagă la făcut poze decât sub îndrumarea lu tata, deci se poate spune că i-am făcut lu tata cadoul, deși nici asta nu e în întregime adevărat, pentru că numai eu, inteligenta familiei, știe să apese butoanele alea de pe aparat. Asta a fost acum două săptămâni, am făcut zeci de poze, Mișu cu gura căscată și fără o ureche, Manole lângă ghiveciul cu begonii, tata dansând cu undița în mână, abia așteptam să șutesc cardul să pun pozele pe calculator. Am ajuns acasă, și mi-am băgat cardul în cur, că în altă parte nu încăpea, era prea mare pentru tabletă. Am salivat zile întregi la gândul că mă duc iar la ai mei și iau aparatul ca să bag cardul în el și după aia să văd pozele pe monitor, să le admir și să le dau la admirat. M-am dus la ai mei iar, am pupat pisicile-n bot și-am băgat aparatul în rucsac, am refuzat mâncare, am refuzat înghețată, am refuzat vin, numai să ajung mai repede acasă și să-mi fac damblaua. Uite c-am ajuns acasă acu juma de oră. Și stau cu tot aparatul foto în cur, îmi iese doar obiectivul, pentru că nu am luat și cablul usb, iar toate cele nouă cabluri pe care le posed sunt prea mari pentru găurica din culpix. Mă simt ca un mascul cu pulă de douășcinci înconjurat de pizde strâmte. Mă uit ca tuta în jur, poate poate se materializează vreun cablu de care-mi trebe mie. Mi-am beștelit părinții că m-au făcut, am mâncat trei curmale și-am desfăcut de șase ori clapețica aparatului, poate s-o fi mărit gaura între timp. Că sunt mai multe șanse să se întâmple asta, sau să-mi crească peste noapte țâțele, sau să ajung în rai pe post de cea mai sărăcuță cu duhul, decât să mă deștept.

11 comentarii Adăugă-le pe ale tale

  1. almostb spune:

    Lasă, important e că eşti sexy, cred.. 🙂
    Ia şi tu ceva de genul ăsta: http://www.f64.ro/cititoare-carduri-memorie.html ca să nu mai pari proastă 🙂

  2. mai bine-mi aduceai un cablu usebe decât să zici că par proastă. io am spus că sunt, nu că par!!! I guess this means war!

    1. almostb spune:

      Sigur, cablul usb pe care il ţin mereu înfăşurat în jurul pulii (în caz că are vreo demoazelă nevoie) 🙂 aşa cum ţineai tu cardul şi mai târziu ap. foto în cur (mai puţin obiectivul – bag seama chiar e un ap. de calitate sau ai curul mic:)
      Hai nu mai fi aşa belicoasă şi grabnic vărsătoare de sânge, în nemernicia mea am crezut ca e mai bine doar să pari proastă dar dacă te supără atât de tare atunci nu te mai contrazic:)

      1. m-am supărat rău, am și plâns în cadă… și cablul ăla nu te roade? 😀

        1. almostb spune:

          Poate ai plâns că nu era apă caldă 😀
          Mă roade când citesc unele posturi de-ale tale 😉

  3. Vezi tu de treabă că nu te primesc ăia acolo în împărăția aia de zici matale. Așa că mai bine îți dau io o juma de țâță și cu intelighenția vezi matale ce faci. Ia niște ceai d-ăla de minte. Sau dă-ți demisia! 😀

    1. păi bre, stai așa că io nu mă bucuram că mă duc în împărăție, mă plângeam! io vreau să stau cu matale, cu plebea! să bem bere și să-mi mai zici cum ți-ai dat matale demisia și ce bine e…a șasesușaișasea oară…

  4. iczs spune:

    Imi place ca ai o parere asa buna despre tine, mai ales la inceput 🙂

    1. țin cursuri de sculat self istimul la seral, oral și banal, până termină toată lumea! te bagi?

      1. iczs spune:

        sunt 2 cursuri separate sau le mai si amesteci? ca nu stiu la care sa ma bag daca e sa aleg doar 1 🙂 u am reteta perfecta, trebuie doar sa vezi pe unul mai naspa ca tine si iti si creste increderea :)))

        1. te văd nehotărât, zic să le faci pe toate trei

Aș putea să tac sau să zic:

