postpascal

Gustându-mi transpirația. Poem. Se întâmplă. După ce ai mici crize existențiale reflectate obscen de oglinda de pe birou te trezești după câteva beri că ai un gust bun. Cu iz de leidispidstick. Sufli niște fum de polmolmentol, dai cu johnsonsbeibioil și m-ai reconstituit ca femelă aromată feliată pe lamelă servită în gamelă. Bun, refacem personajul principal din amintiri trunchiate cu doze de becks. Tulburartă comportartmental, dereglartă, psihopartă. Sunt o mostră de artă. și mă mai întreb de ce mă fascinează pussy fartsurile. Le dau cu plăcere, veniți de luați un pussy fart. M-am scăpat blasfemic pascal de nu se poate. Bancuri proaste cu dedemanul închis în detrimentul creștinilor lipsiți de cuie pentru răstignire și altele pe care le-am uitat. Am uitat tot. Dacă țineam minte acum eram sărită de pe balcon. O murit Hanneman. Ce să-i faci, e doar moarte. Dacă te sperie suficient te apuci să fuți neprotejat, poate plodești o gardnerella verde ca bancnota de o sută de euro, un copchil urlăcios sau un squirt dulce ca un tiramisu. Fiecare cu ce-i place.

mi-am înșirat berile pe birou cu cheițele nedesprinse încă. ca să mă asigur că trăiesc deși nu am motive. Tot nu găsesc calea perfectă de anulare. Analarea necesită pregătire specială, n-am chef de clisme, prefer un blowjob plin de salivă sau juma de bere scursă între sâni și manichiura perfectă homehandmade. mă piș în poziție stândă de drepți și nu trag apa, ecologic mă șterg de pantalonii scurți și revin pe poziții, mă atacă vikingii! până și pipiul mi-e dulce. sunt o împuțită care face două dușuri zilnic. îmi place să mă paradoxez, masturbez, fut, îmbăt, crizez, numai să mă anulez nu pot. Astăzi am făcut două descoperiri esențiale. Am cercei și transpirația mea are gust bun. M-am dus la chioșc și-am zis dintr-o suflare șase becks  și un polmolmentolslims dacă nu ți-e cu supărare. Mi-a zis că treisuteșaptemiilei și sănătate multă!

8 comentarii Adăugă-le pe ale tale

  1. iczs spune:

    Ai baut tu prea mult sau eu prea putin dar nu prea mi se sincronizeaza ochii cu cuvintele tale 🙂

    1. păi nu ochii tre să se sincronizeze…ci fufletul, că ating uneori profunzimi nebănuite…după care, precum aseară, stau trează până la trei ca să mă uit la filme cu gay…

      1. iczs spune:

        chiar ma gandeam candva , noua ne place sa ne uitam la doua femei dar oare si voua va place sa va uitati al 2 barbati? :)))

        1. să știi că mi s-a întâmplat să merg pe stadion și să mă uit cu plăcere la mai mult de doi masculi. mint, nu am fost pe stadion. dar îmi place să mă uit la mulți bărbați 😀

          1. iczs spune:

            da dar nu la barbati unul langa altul ci unul in altul :))) cum ma gandeam eu la fete

  2. ca un fel de patrioshka? mie-mi plac bărbații unu-ntr-altul. femelelor nu cred că le place prea mult.

  3. cocalar cola spune:

    cine bea bex merită tăiat cu-n flex.

    1. puț de gândire ce ești…

Aș putea să tac sau să zic:

