sofica e boccie

Uite o tipă mișto, a, sunt doar eu reflectată în geam dar tot e bine, știu că nici nu o să cobor cu ambele picioare  din metrou că o să salivez după niște țâțe decoltate și niște călcâie înălțate, că așa-s româncele, sexoase, credeam că-i numai vorbă dar nu le văzusem pe bulgăroaice. Uite-așa rămâi stearpă, te pune dracu să te duci în Sofia și să te uiți la populație.  Româncele-s faine da’ și aprige. Urcase un englez în vagonul nostru și pe când se îndrepta spre noi se-aude de la un românaș tipic cu espadrile și manele-n tabletă „bă nebune, nu te du la alea că-s românce și te bat!” Nu l-am bătut pe englez, eu pe manelar aveam de gând să-l spurc nițel, dar m-am luat cu supraviețuirea-n tren, bulgarii ne-au ținut la frigider de-am zis că mi se rupe tricoul de la cât împungeau sfârcurile erecte-n material. Cum am intrat în patria mumă vine nașu și-i repugnă frigăraia, zice vreo două de dulce în onoarea bulgarilor și ne bagă la copt. Trosneau pereții vagonului și mă așteptam la câteva autocombustii spontane în jur dar omuleții dormeau duși, i-am verificat să nu fie somnul de veci, am deschis o ușă, noroc cu mine că altfel mureau și nu știau de ce mor. Abia scăpasem noaptea dinainte de o moarte subită cauzată de două paracetamoale combinate cu bere, că așa-mi place mie, să-mpușc doi iepuri dintr-o greșeală. Îmi zisese mie mai demult un doctor expert în ficați,  în timp ce ne-ndreptam spre berărie, că n-are nicio treabă, pot să beau bere cu paracetamol liniștită, nu mor. Și dacă mor numai bine că are el mai mult de lucru. Cum ziceam, am avut iar halucinații, o armată de oameni invizibili împrăștiați prin vederea periferică de-am zis că doctorul ăla m-a cam păcălit în scopuri mârșave, aviz psihedelicilor săraci.

Nimic mai mult, m-am dus să beau în UglyLand, cum zice Oama, și m-am întors cu un chef de bere de numa numa, acuși mă-ndrept spre barurile noastre unde încă se fumează și unde măcar gagicile-s bune de futut că masculii…să fim serioși, nici la noi nu e rost de feți-frumoși. că unii-s așa de lepădat că se duc până la vecini să fută bulgăroaice, cum făcuse cocalarul din tren, un dubios de mi-am îmbrățișat cu foc traista plină cu biscuiți și tantum verde pân-o zis omu să stau liniștită că-s așa zuperbă că uită omu’ să mă fure când se uită la mine. mi-a dispărut în schimb apetitul sexual când l-am văzut lingând  una din bulgăroaicele din tren.  între pupături îi mai trosnea un fă nebuno, nu-nțelegi ce zic eu, a? și bulgărica râdea și râdea și râdea, se bucura nevoie mare că și-o găsit amorul vieții, românașu-nsurat cu forța cu o țigancă de 17 ani juma și care-n timpul liber, ăla când nu fura, agăța pe feisbuk dudui din alte țări vecine. Suntem liberi să bem și să futem internațional, trăiască-ne!

2 comentarii Adăugă-le pe ale tale

  1. Haidi bre, și mie-mi place să mai fut internațional uneori. Mai schimbi nițel amestecul de gene. Dar NU bulgari!

  2. bre, io doar constatam, nu umblam la genom

Aș putea să tac sau să zic:

