ce faci? bine. mă dansez.

Am împins peretele, cu mâinile, curul și creștetul capului, m-am deplasat odată cu mocheta puțin mai încolo. Acum sunt mai calmă, îl îmbrățișez. Evident că nu fix acum, acum scriu, aplecată peste birou, mă opresc din cuvânt în cuvânt ca să dansez. Azi abstinesc deci dansez o travkă, două, nouă, cât mă ține. Mâine fac cunoștință cu nodulul Nodi, poate îl cheamă altfel că-mi dă viața peste cap, îl ecografiez și-l iau la subraț spre ziua de poimâine.

Scuze, era faza cu pisica asta care care-mi dă târcoale lovindu-mi în cap…mi-am scuipat pe păr, am amețit puțin. De ce dai atunci când nu ai fără semnul curiozității. Incredibil cât de sus pot sări în văgăuna mea vitregită de lumină, căci mi-am zis, la ce bun să fie lumină? Arăt mai bine în semi-uri, semiîntuneric, semitransparent, semidecadent, semi permanent, arăt bine pe un semizeu, arăt bine când îmi menstruez semințele, arăt bine în fundal seminal.

Mâine ecografiez, poimâine mă duc la domnudoctorsorin și dacă nu mor între timp de cutremur, colonizare extraterestră, curiozitate, crevase temporale sau cancer îi zic, îi zic ce-am exersat să-i zic când sunt pe poziție de plecare ca să fug în caz că nu gustă gluma, îi zic glumeață cum par eu de obicei deși pe vremuri eram supranumită văduva neagră sau satana, îi zic ghidușă cu ambele tălpi orientate spre ușă, îi zic dar numai dacă îmi zice că nu am cancer la țâțe mici, îi zic așa. Domnudoctorsorin, nu vreți să mă mai controlați o dată că mi-a plăcut cum m-ați ciupit de sfârcuri data trecută? Așa îi zic, dar numai dacă nu îmi zice că o să mor că altfel aș părea lipsită de maniere.

mă amuz până la refuz, mă dansez pe travka de mai multe ori ca să-mi recuperez pașii pierduți, mă tem că mă sclerozez dacă nu visez, mă sperie că trebuie să fabulez. Pentru că mi-e urât să mă trăiesc așa…din vârstă în vârstă. Prefer, uite, prefer să mă trăiesc din așteptare în așteptare, cum aștept acum să mă ascund în narnia. Am mai zis de narnia, îmi zic zilnic de narnia. În narnia doare plăcut, e verde de toate felurile, e umed peste tot, e departe de ce e aici, e unde o să fiu.

Mă duc să dansez. E devreme, nici nu s-a făcut unu, nu s-au făcut doi, cum s-ar putea face trei? e penurie.  O să dansez pe inexes, travka am fumat destul.

4 comentarii Adăugă-le pe ale tale

  1. iczs spune:

    Ma faci sa gugalesc travka 🙂

    1. e cel mai bun lucru pe care-l poți face în afară de sex pe trvk.

  2. almostb spune:

    Bafta, nu iti fie teama..

Aș putea să tac sau să zic:

