mani-pedi

dintr-o vânătaie incoloră, în piciorul drept, mi-a crescut un clitoris dureros. îl îndes bine cu degetul înapoi în carne ca să nu se frece prea tare de blugi și întind piciorul pe canapea. mă ajuți, te rog, apasă acolo, mai tare, fuck cât de bine e, nu te opri, desenează niște linii și câteva curbe cu degetul pe piele.  lasă-mi peisaje psihedelice încrustate în epidermă. freacă-mi clitorisul vânăt incolor din picior, nu te speria dacă încep să gem. e o mică pizdă de rezervă, cum îmi crește părul o să las două buze flocoase în locul cu pricina ca să semnalizez miracolul.

azi m-am trezit trează, fără dureri de-am zis că nu se poate, nu mai am cap. mi-am pierdut capul, dacă nu-l simt trebuie că nu-l mai am. dar era la locul lui, mi-am dat seama de asta când mi-am vomitat mucii sub jet de apă caldă. mucii curg din nas, nasul e pe cap, pare logic. mi-am spălat nările cu periuța și-am masat gâtlejul cu degetele. lumina nu mă durea deloc, în schimb aerul uscat îmi plia ochii în multe pleoape venate cu roșu sângeriu. am făcut pipi. mi-am scuturat-o. am respirat, am bătut din inimă, am pulsat, am pompat niște sânge, am excitat un mușchi, am înghițit o flegmă și n-am înțeles nimic din starea de sâmbătă neintoxicată cu zece beri și câteva măgării bine plasate.

am fost atât de bulversată de lipsa durerii încât două ore mi-am dat douăzeci de unghii cu două lacuri colorate diferit.

Aș putea să tac sau să zic:

