ghici ce am?

cu ce să mă laud? n-am nimic, am doar un nivel ridicat de estrogen, o nouă pasiune pentru leurdă și untișor, pleoape și unghii reci, țâșpe scuze pentru una sau două chestii care țin de principiu, cum ar fi principiul de a nu mânca la uzină. am pofte și pe nodulul Nodi, proiectat de țâța stângă ca răzbunare pentru faptul că în decursul unei sesiuni masturbatorii  o mamelesc mai mult pe dreapta decât pe stânga. am un ginecolog futabil și chestia asta mă îngrețoșează. am un stomac imens în care îndes salată, plăcintă cu spanac, plăcintă cu mere și napolitane de o oră, fără pauză. am o poză făcută când eram beată și un ochi îl închid mai mult decât pe celălalt. am un link, am o poveste scurtă rău.

8 comentarii Adăugă-le pe ale tale

  1. iczs spune:

    Hai cu poza 🙂

  2. dude, singura scuză pentru faptul că n-ai găsit singurel poza ar fi că ești mangă

    1. iczs spune:

      haha ,sa fie corecta ora la care am scris ,6 dimineata ? posibil sa fi fost in revenire. Nu am vazut pentru ca de obicei nu dau click pe reblog si pe redirectionari 🙂 ( aia era acolo si inainte? 😀 )

      1. sigur că era, mă crezi neserioasă?!?!?

        1. iczs spune:

          eu glumeam doar 🙂

          1. fuck, și eu care iau totul în serios…:D

          2. iczs spune:

            si eu care credeam ca esti high tot timpul 😀 , in posturi tot timpul esti cu „ceva la mana”

  3. ia uite ce zice golanu’…îmi strică reputația 🙂

Aș putea să tac sau să zic:

