m-ai doborât. în genunchi. sunt proaspăt sărutați, plini de salivă. țărâna se lipește de piele și sapă pistrui găunoși  în carne. sub ochi am pungi și dungi de noroi care mă subliniază apăsat până mă bagă cu călcâiele în pământ. acum poți să dai în mine, sunt stabilă nu-mi contează palmele, nu-mi contează cuvintele, nu-mi contează concluziile tale. de picioare mă leagă rădăcinile, de mâini mi-ai prins cătușele, metalu-i rece ca un drac cu pleată, tricou cu Deicide și pulă zimțată. așa cum trebe. să fie o pedeapsă ca la carte.

să-mi mușc buzele până la sânge și să mi-l sorb enervant cu zgomot ca atunci când sorbi supa din lingură și-ți curge pe la colțurile gurii pungite. să-mi înfig unghiile vopsite cu vinețiu de palermo în obraji până mă blushez fără pensulă ca să dau bine în poză. să-mi frec vulva de călcâie până mi le înmoi cu zeamă de feminitate. să-mi vomit ultima bere pe țâțe până mi se irită sfârcurile și penetrează bluza, să te înțepe, să te ardă, să te sângereze în ambele inimi, și pe stânga și pe dreapta. să mori de prea mult mine în tine, mine în piept, mine în frunte, mine în umeri, mine în spatele dinților, mine în spatele zilei de mâine.

să mori pentru că vreau eu, nu pentru că ți-e vremea sau că acum ți-e cancerul sau că acum ți-e camionul fără frâne sau că acum ți-e artera înfundată. să mori pentru că vrei să-mi placi, pentru că nu știi să taci, pentru că nu ai înțeles ce trebuie să-mi faci. să te urc acolo sus, să te urc pe mine, să te sufoc cu perna, să te sufoc cu mine, să te acopăr cu un munte, să te îngrop într-o pizdă fără nume. te las să te pierzi pentru că așa îmi place, debusolat, neștiut de nimeni, furișat sub falduri, încrețit în secreții, uitat , nemarcat, apăsat, îngropat.

să mori pentru că te las. să mă lași.

2 comentarii Adăugă-le pe ale tale

  1. iczs spune:

    M-ai pierdut pe la jumate dar mi-am revenit pana la final 🙂

Aș putea să tac sau să zic:

