moștenirea familiei

Moștenirea familiei mele se încadrează în baremul greutății normale, dar nu normale pentru un fotomodel cu țâțe mari. Gurile rele și pungite ar spune că moștenirea familiei mele este complexată de înfățișarea ei, dar întreb eu gurile alea, oare nu e mai cu minte să preferi o reflecție oglindită care să te inspire la o eternă masturbare în locul celei care-ți sugerează orgii mustind de sex anal? Dacă moștenirea familiei mele ar primi cadou o pereche de bretele, ar deveni mintenaș ucigaș necrofil care locuiește într-o colibă din mijlocul pădurii, pentru că lesbiene sunt și așa destule pe lume. Am conștientizat că eu sunt moștenirea familiei mele când am ieșit din pivniță și-am dat cu ochii de degetele de la picioarele lui tataie. Aveau aceleași forme neconvenționale ca ale mele.

Ieri  am fost convocată la randevu cu toți bunicii în mall. Am jucat în forță cartea cu amigdalita pultacee și-am refuzat pupăturile afective și lipicioase. Le-am cules pe bunicuțe de pe o canapea de la parter, de unde îl filau pe securiti gard și trăgeau de basmale. Al moartii cuscră vagabondul ăla se uită la noi cu ochii dacă ne gonește bagă-ți traista între picioare că nu umblă acolo strânge-ți broboada mai bine cei stai dezmățată. Că Duamne ferește să stai dezmățată în mall, te trage de la aerul condiționat.  Le-am dus cu liftul la etaj, ocolind orice pizzerie ca să nu atentez la pudoarea lu mamaie 1, pentru ea pizza fiind un cuvânt de rușine, le-am pus la masă și le-am îmbuibat cu înghețată. Daddy din expresia daddy issues l-a adus pe tataie și puzzle-ul a fost complet, iată-mă-s. aventurieră ca mamaie 2 care-a borfăit-o  o zi întreagă pe mamaie 1 să profite de controlul medical al lui tataie pentru o excursie la oraș. influențabilă ca mamaie 1 care a pus repede botul  și-a dat sfoară-n țară plus diasporă că vine la oraș înainte s-o anunțe pe mama, de-a rămas asta crăcănată când a auzit de la verișoara din italia că vine mă-sa-n vizită. justițiară ca tataie care l-a pârât pe daddy că a furat niște piulițe din dedeman. plus câteva fructe de litchi. bețivă ca daddy care și-a luat la miezul zilei o sticluță de vin alb. în principiu, o moștenire complexă, că d-aia îmi zic masculii că sunt interesantă.

În final ne-au făcut poze sau ne-au filmat, copiii jmecheri din ziua de azi crescuți la starbucks pizza mamii lor, eram o gașcă haioasă dotată cu broboade și bastoane, geacă de chiele, șapcă și cam prea multe traiste în care jur că nu-mi imaginez ce putea fi, știuleți de porumb sau lista de găini ouătoare, deci dacă apare pe undeva pe youtube un filmuleț cu familia și cu moștenirea, adică eu, ză legacy… nu vreau link fără o pereche de bretele cadou!

4 comentarii Adăugă-le pe ale tale

  1. Lasă bre, bine că ai moștenit o greutate normală. La mine toți îs grași. Ce-i drept, zic mersi că-n gene erau și niște țâțe mari care ascund de minune cele două burți.

  2. Suntgulie spune:

    Traiasca tzâtzele Oamei!

    1. robotul spune:

      Traiasca! Traiasca si ale tale!

Aș putea să tac sau să zic:

