medalie de bețiv decenal

mi s-a pus pata precum punguța de puroi pe amigdală, mi s-a pus pata să port cu mândrie insignă de bețivan decenal, în piept! între țâțe. prinsă delicat cu acușorul de siguranță, o insignă cu fundal verzui ca fierea și inscripție galben purulent  brodat cu sângeriu de la gingii sau poate de la stomac. o medalie mică de merit, un însemn care să mă gradeze, o înclinare de cap către barmani, o strângere de mână lipicioasă de troglodit sau de curviștină cu guguloaie de rimel atârnate de gene…o apreciere. pentru că mi-am servit dependența cu mândrie și-am vomitat pe Sovata, am căzut în Club A, am spart beri în B24, am făcut headbang printre pipițe, am leșinat în grădina unui bloc oarecare, am râgâit lângă oameni serioși, am dat numere de telefon barmanilor, am pierdut bani și am făcut cunoștințe care mă sună la 1 noaptea de-mi trezesc pisica, am râs de un băiat cu chiloții-n vine în Control, am dansat tango în Panic, am sărutat străini la coadă la bere nu mai știu unde, am pipăit sânii Întâiei în altă parte, am făcut sex glume roachenroul, am tropăit pe morminte,  am făcut pipi pe capac aproape peste tot și tot peste tot, mai ales în fiecare bar, m-am sprijinit un minut de ușa toaletei ca să îmi desfac pleoapele și să respir adânc până la hiperventilația bețivului obosit care-și caută oxigenul în sticle cu etichete…

iar pentru că am cerut, mi s-a dat, și până când nu se va mai putea. bunăsearaprieteni!

medalie de bețiv decenal
medalie de bețiv decenal

4 comentarii Adăugă-le pe ale tale

  1. Şoseta spune:

    pe pipi l-ai făcut din picioare, gulie?

  2. Suntgulie spune:

    oarecum, l-am făcut dintr-un unghi de 45 că duduile nu se așează pe capacul budelor publice ca să nu ia boli venerice; apropo, dacă duduia stă mult jos se lipesc labiile între ele și pipi iese aiurea, se scurge pe picior sau pe capac. mă rog, eu mă mai și clatin…

  3. robotul spune:

    unghiul pozitiei tale de 45 plus unghiul traiectoriei tot 45 (presupun) a iesit un seducator unghi de 90 :))

    1. Suntgulie spune:

      Vii cu raportorul dupa mine la buda si terminam povestea…

Aș putea să tac sau să zic:

