Sensualitate

La întâlnirile cu fanii mă duc fără chiloți pe mine. Port în față un șorț cu care încerc să-mi dezlipesc degetele încleiate de  sângele aurolacului, unul mic, făcut chisăliță cu ciocanul de bătut șnițele. Ciocanul a fost cadou de la mama, șorțul l-am găsit la ofertă în carfur. În spate port două bomboane fondante roz vineții, două buci țesute cu un alfabet caligrafiat pe întuneric. Probabil citate din Robert Anton Wilson în limba care se vorbește în jurul clitorisului și pe labiile foșnitoare. După unele surse, se pare că și pe vasul cu imigranți care plutește pe un șuvoi de salivă, plin de bulbuci, spre vârtejul dintre fese.

La întâlnirile cu fanii mă duc să mă prezint, ei mă deschid. Pe scurt, le spun cât de fierbinte mi-e cuprinsul și cum trebuie răsfoite paginile cu degetul umed; cum se afundă nasul între capitole, cum se adulmecă aroma de carte proaspăt tipărită, cum se citesc dialogurile apăsând pe fiecare cuvânt. Vorbesc  bând bere, apoi schimb mâna ca să beau bere vorbind, întorc sticla pe dos și ochesc:  luna, la fereastră, colțul dreapta sus. Fanii mei sunt conștiincioși, mă urmăresc  mișcându-și buzele, să vadă exact cine sunt și când termin. Îmi frământă carnea convinși că așa se macină boabele mari de cuvinte, se proptesc în genunchi și mă împung între litere cu vârful de carne fierbinte și zvâcnindă, îmi caută sensul, îmi lovesc sensul, îmi freacă sensul, îmi sărută sensul, îmi sug între buze sensul sensului, mă întreabă din priviri dacă au vreun rost în sensul meu. E o întrebare lungă, îmi urlu gândurile prin pereți, să mediteze și vecinii. După ultima pagină îmi acopăr sensul cu palma, să-l mai păstrez puțin în mine, apoi îl dezvălui.

Întâlnirile cu fanii au mereu dublu sens.

Aș putea să tac sau să zic:

