lansare. secsualizare. and friends.

ca să fiu sinceră, nu o să mai scriu până nu mă fut, am dat liber la secsualizare acum de crăciun, deși nu am nimic în comun cu imaculata și sper că nici cu concepția. voiam să scriu ceva de nea costel care moare de câteva luni, dar m-am întins la niște vin și la niște vorbă cu niște oameni și s-a dus dracu tot, lasă că aștept să moară, după care scriu despre dânsul și ipocrizie, fanatism religios, eu, cotoiul manole și tati&mami. oama îmi dă de veste că mergem la valencia, de fapt îmi zice la mișto iote ce ieftin e biletul nu-i așa că nu vrei, m-am nervozat și-am zis că vreau. că cică am suprins-o. sincer, și pe mine m-am surprins, n-am un chior. mă duc des pe la ai mei ca să le mănânc mâncarea, în schimb mi-am luat ceas de perete cu niște pahare de vin și o sticlă, tot de vin. că sticla de bere nu era pregătită pentru sesiunea foto…nu-ș, zic și eu, mi-ar fi plăcut ceas cu sticle de bere dar nu aveau la ofertă. îi zic lu mami că vecinu de la șapte m-a hărțuit secsual și m-a urmărit pe stradă și m-a așteptat la lift la care ea zice că așa făcea și cu ea. m-am enervat și-am zis că mie mi-a cerut id-ul de mess, ei i l-a cerut?! după aia, fără legătură, mami m-a întrebat ce beau când mă duc eu la concerte, că eu așa fac, de zece ani…zece? hai zece. îi zic că mă duc la un concert și vin peste 2 zile. i-am răspuns că uite, acu că e frig, bag un vin fiert..un ceai…mai beau și o bere uneori și mami zice ridicând ochișorii din tocător dar doar o bere, da? sigur că doar una! drept cine mă iei, nu mai sunt bețiva de acum cinci ani, aia care-și îndesa cutiile de bere în sertarul biroului. acum am cutie, pictată de mine, plină cu cheițe de la dozele de bere. fro 600, nu mai multe.  nu mai e vin de la bunica. s-o dus pe gâtlej, în jos, frumos, nefiert, nenimic, așa crud cum era, cu covrigi, fără condimente de la fuchs. vine sărbătoarea și tre să-mi pară rău că mă masturbez în ajun sau că, who knows. poate fac un 69 între două echipe de colindători. nu mai dați cu petarde, futu-vă-n cur! niște unii, niște mother fukerși, niște coate goale piază rea, vai…

nu mai e vin de la bunica. am mai zis asta? abia aștept. abia aștept . ce? abia aștept taxiul.

2 comentarii Adăugă-le pe ale tale

  1. Haidi bre, nu făceam chiar mișto…încercam și io marea cu deștu sau Valencia cu gulia.

    Am io vin de la mamaie, roșu și alb, or vinit ai mei ieri și mamailli mele știu că-s bețivă așa c-or trimis, să aibă nepoata.

  2. Suntgulie spune:

    da bre, eram și io ca matale…aveam vin. acum nu mai am.

Aș putea să tac sau să zic:

