apocaplina

Așa se face, se ia cutia de bere băută pe jumătate și se coboară scările blocului tropăind, se urcă în caleașcă, se verifică v-ul sprâncenelor în oglindă, se ajunge la silver church unde se face loc printre cabroni. Se bea sprite înainte de a 5-a bere și se ia un cap în frunte la moșeala Domination, se tratează spondiloza cu headbang meseriaș și

oare am scos fierul de călcat din priză?

Se adâncesc ridurile de expresie din cauză de zâmbit retard că în fața mea se face wall of death. Se umezește întrepicioarele, se mai ia o bere, se explică tehnica răhățirii pe tavan cu ajutorul ziarului. Se ajunge acasă, se bea un ibric de cafea, se doarme 3 ore, se duce la muncă

oare am închis robinetele?

se servesc mici înțepături colegei, se comunică pe mess cu tatăl necunoscut al copiilor nenăscuți necunoscuți și se zbughește seara cu pletele de indiancă-colega împroașcă de nervi complimente mascate- se ajunge la locul de înghețat buci și de dansat hipsterește pe travka, se suspină se încearcă o variantă soft de pletuială se bea vin fiert pe stomacul gol

oare de ce? oare o să fie cândva și altfel? oare o să fiu mai joy decât acum?

se pupă se conștientizează buca stângă, după 2 minutepe cea dreaptă și gata, amorțesc ambele, e frig și e frig.

Acasă robinetele sunt închise iar fierul de călcat e scos din priză. Vinul se bea și nefiert,  orezul se umple cu brânză topită și bucile reci se acoperă cu ce se găsește.  eu ascult tenacious d, îmi bag frișcă în cur și mă abțin.

Aș putea să tac sau să zic:

