Zoofilie, necrofilie, onanism. toate la un loc fără șorici. ghici ce e?

Aș putea s-o lălăi și să încadrez povestea în spațiu timp apetit sexual și chef de viață dar n-am de ce, eu vreau să termin vinul fiert cu o tonă de piper și să mă culc, să sforăi și să visez palmieri nuzi pe șezlonguri. Dus la bunici, tras porcul decedat de picioare pentru a-l sui pe masă, pârlit porcul cu arzătorul, tranșat porcul cu cuțitul, descoperit o chestie lungă, ușor elastică, plăcută la atingere și alburie, de care am tras și-am tot tras și-am înfășurat-o pe deget și-am preaslăvit-o până când mi-a dat tati un cap în gură și m-a lămurit că ăla e cocoșelul porcului. Da, tati mă vede luând pula porcului la o mare labă de față cu familia și el se exprimă delicat, zice cocoșel. S-a salvat oarecum cu lovitura de cap în bărbie, ca să mă scoată din starea de prostrație ignorantă în care căzusem  frecând ce frecam. Nu-mi face prea mare plăcere aducerea aminte. Deci să recapitulăm. Porcul mort, tranșat, familia prezentă, eu iau pula porcului și-o frec mormăind că ce faină e chestia asta, dar ce e asta, uitați-vă oameni buni ce minunăție, ce textură, tata mă pocnește cu capul, look no hands no hands, e cocoșelul fata tatii, mă bucur că te fascinează, iar eu abia îmi reprim cea mai sinceră surprindere : ATÂT DE SUBȚIRE?

Și nu, nu am mâncat șorici. Să recapitulăm din nou? Animal decedat handjob gratis.

Cum mama lu’ proces verbal se numește deviația asta?

6 comentarii Adăugă-le pe ale tale

  1. Bine că nu i-ai făcut o muie, bre.

    1. Suntgulie spune:

      cum era să-i fac o muie înainte să-l testez de trichineloză, bre? safety first, nu zici matale așa mereu? 😀

      1. Păi d-aia am și zis „bine că”, știi doar că io cer toate analizele înainte să pun gura pe pulă :))

        1. Suntgulie spune:

          aha. matale mă faci să nu mai regret că nu am pulă.

  2. Mucegai spune:

    Ce i-ai făcut porcului se numeşte întindere şi la final rupere. De pulă.

    1. Suntgulie spune:

      de întins am întins, ohooo…am întins ceva, și ce textură, ce finețe satinată. dar nu am rupt-o! nu-ș ce-o făcut tati după aia că eu am întors capul rușinată.

Aș putea să tac sau să zic:

