pampleți

Mulți micuți și multe piți la alternosfera, i-au ținut 2 ore în frig și mâzgă ploioasă și când au intrat la căldurică, jetoane și bere la biberon s-au dezmățat și s-au dansat de numa numa. Am zis că trășuiesc mai mult concertul, de fapt nu concertul că-mi place de alternosfera, ci fanii…de ei nu-mi place. Alternativiști tunși scurt, foarte mulți scunzi p-acolo, nu-ș de ce nu cresc ei mai mult în lungime, haine ciudate, colorate, dansuri, dansuri ca la vârsta dansului nu-ș ce mișcări erau, de club sau ceva de genul. Mna, acum nu mai am chef, am trecut între timp printr-o beție și-o mahmureală serioasă, uite un domn mă cere de nevastă ca să mă simt mai bine, am acceptat desigur, doar e tatăl necunoscut al copiilor mei nenăscuți și viața merge înainte. Am supraviețuit și-am făcut și headbang, gang bang-ul l-am amânat pentru brujeria. Ăștia nerocheri îs ciudați, dacă le pui un cântecel cu doro pesch cică pfoaa, ce e vechitura asta, ceva mai nou nu ai, suntem în douămiidoișpe fată hăi, uite-o și p-asta, de fapt e femeie sau bărbat…cum să zici așa ceva de doropeș io nu-ș, dacă vine doropeș peste ei ejaculează în tavan până să apuce aia să le-arunce măcar o privire. Pampleți.

Una peste alta, eu sunt mulțumită de mine că m-am dat pe unghii cu ojă gri, nu cu neagră ca toate fetili de la concert. Acu mă duc să văd când fac nunta cu domnul în cauză.

Aș putea să tac sau să zic:

