reci ore

reci ore.  am degetele înghețate și ideile țurțuri, sug unul până mă dor gâlcile ca să scot ceva din mine. și tot ce scot e necopt, crud, mic și fără păr, fără ochi fără cap fără coadă, avortez niște imagini amputate, niște ceva-uri pe care nu pot să le apuc de nimic, le scap din gură pătez blugii.

mi-e dor de fratele meu mai mare care nu s-a născut niciodată înaintea mea dar ar fi putut și sigur ar fi fost cel mai tare roacher ever, cu păr pe piept și toleranță mare la alcool. mi-e dor de el ca și cum ar fi murit, că practic tot acolo este, nicăieri.

un iaurt pe zi, cu lactobacillus pentru pufarină, să avem bacili Doderlein, să fie bine, să fie mândru de noi domnul doctor ginecolog Sorin care mi-a înmuiat picioarele când mi-a zis pa, pa…

nu mâncați trufe belgiene cu rom de la babe evreice când mai beți bere brună prin sinagogi. provoacă mahmureală, arsuri stomacale și noi teorii conspiraționiste care acordă o importanță mult prea mare fecalelor.

lăsați criminalii de oameni să vină la mine, înfierați ucigătorii de brazi. pe următoarea pisi blondă care-mi mai spune că vrea brad natural tăiat cu drujba ca să-i miroasă ei frumos în casă, o secționez în ritmuri Anal Cunt și-mi atârn pizda ei de tavan ca să mă pup sub ea cu primul pletos vinovat de omucidere pe care-l întâlnesc la bere.

reci ore. nu, ideile nu le-apuc, dacă le-apuc le scap, dacă le scap se sparg, dacă se sparg dispar și rămân în hol cu capul gol,  mă uit lung la ușă nu deschid, aud lung sonerie telefon nu răspund, face bing geamul de chat tac, mă mângâi pe fese și pe buric, pe tălpi și pe creștetul de cap,  calculez existența ocup mult.

2 comentarii Adăugă-le pe ale tale

  1. Mucegai spune:

    Geamul de cheat, ce frumoasa expresie…

    1. Suntgulie spune:

      e din caietul cu expresii frumoase 😀

Aș putea să tac sau să zic:

